پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
کد خبر: 915488
۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵
حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری

حوزه/ رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور گفت: حکم انتصاب آیت الله سلیمانی به نمایندگی ولی فقیه و امام جمعه کاشان نشانه این است که جوان بودن به سن نیست.

حجت الاسلام  والمسلمین حاج علی اکبری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان با بیان اینکه خدواند متعال از ابتدای انقلاب نمایندگان ولی فقیه و امامان جمعه موفق  و خوبی را نصیب مردم کاشان کرده است، گفت: مرحوم آیت الله سیدمهدی یثربی که از معنویت، دانش، پختگی و مردم داری خوبی برخوردار بود به مدت ۲۷ سال در سنگر نمایندگی امام راحل و مقام معظم رهبری و امامت جمعه کاشان با خدمات ارزنده، به خوبی درخشیدند.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور در ادامه به شخصیت علمی، اخلاقی و معنوی آیت الله نمازی اشاره کرد و افزود: ایشان نیز به مدت ۱۴ سال در سنگر نمایندگی ولی فقیه و امامت جمعه کاشان رونق بخش محافل دینی و مذهبی دارالمومنین بودند.

وی با بیان اینکه آیت الله سلیمانی که از روحیه با نشاط، جوانگرایی و پختگی خوبی برخوردار است، از طرف مقام معظم رهبری ادامه دهنده راه آیت الله نمازی در سنگر نمایندگی ولی فقیه و امامت جمعه کاشان خواهد بود، گفت: حکم انتصاب آیت الله سلیمانی نشانه این است که جوان بودن به سن نیست.

حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری افزود: به دلیل برخورداری کاشان از ظرفیت علمی و دینی ویژه، امیدواریم با حضور آیت الله سلیمانی در سنگر نمایندگی ولی فقیه و امامت جمعه کاشان روزهای خوب تری را برای مردم دیار دارالمؤمنین شاهد باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha