جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حوزه علمیه خواهران خوزستان

حوزه/ سومین جلسه هم‌اندیشی فرهیختگان بانوان شهرستان باوی، در راستای ساماندهی هرچه بیشتر مبلغان و فعالان فرهنگی در محل زینبیه شهر «ویس» برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، جلسه هم‌اندیشی فرهیختگان بانوان شهرستان باوی باحضور مدیر مدرسه علمیه فاطمیه ملاثانی، فرماندهان حوزه بسیج خواهران شهرستان باوی و سایر اعضای اندیشه‌ورز، در محل زینبیه شهر «ویس» برگزار شد.

در این جلسه، سرکار خانم حمیدی، مدیر مدرسه علمیه فاطمیه ملاثانی، با اشاره به فرارسیدن ماه محرم‌الحرام جهت ساماندهی هرچه بیشتر مبلغان و فعالان فرهنگی به‌ویژه در شرایط کنونی تأکید کرد و اظهارداشت: در اجرای برنامه‌های عزاداری ماه محرم امسال باید کلیه رعایت پروتکل‌های بهداشتی رعایت و توصیه‌های ستاد ملی کرونا جدی گرفته شود.

وی افزود: متأسفانه در ماه محرم امسال، با توجه به شرایط ایجاد شده، برنامه‌ها عموماً یا از طریق فضای مجازی و یا به صورت حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجرا شده و همچنان نیز ادامه دارد.

خانم حمیدی در پایان اظهارداشت: بانوان جهادگر و مبلغان این مدرسه با توجه به شرایط و ظرفیت‌های موجود در سطح شهرستان باوی آماده خدمت جهت انجام فعالیت تبلیغی اعم از سخنرانی‌های کوتاه مجازی و یا حضور در مجالس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha