جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حوزه علمیه خواهران خوزستان

حوزه/ در نشست هم‌اندیشی مدیر مدرسه علمیه خواهران خدیجه کبری(س) سوسنگرد با مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان خوزستان بر لزوم تشکیل و تقویت مراکز علوم اسلامی در دشت آزادگان هویزه و حمیدیه تأکید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، نشست هم‌اندیشی سرکار خانم بیت سیاح، مدیر مدرسه علمیه خواهران خدیجه کبری(س) سوسنگرد با حجت‌الاسلام نبی زاده مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان خوزستان برگزار شد.

در این نشست که با موضوع «ضرورت نقش‌آفرینی حوزه علمیه خواهران» در فعالیت‌های فرهنگی علاوه بر دشت آزادگان در شهرهای هویزه و حمیدیه برگزار شد، حجت‌الاسلام نبی زاده، ضمن تقدیر و تشکر از خانم بیت سیاح جهت جدیت در پیگیری کارهای فرهنگی، نقش بانوان طلبه را نقشی مؤثر و مفید برای جامعه دانست.

وی از موفقیت حوزه علمیه خواهران سوسنگرد در جریان سیل سال ۹۸ تجلیل کرد و بر لزوم تعامل مثبت اداره تبلیغات اسلامی دشت آزادگان، هویزه و حمیدیه با مدرسه علمیه خواهران خدیجه کبری(س) سوسنگرد در ضمن تأکید بر حفظ استقلال و ضرورت فعالیت فرهنگی حوزه علمیه در این مناطق تأکید کرد.

همچنین خانم بیت سیاح، در این نشست، بیان کرد: مراکز علوم اسلامی با مدیریت حوزه علمیه خدیجه کبری(س) سوسنگرد با هدف افزایش سطح علمی و دینی بانوان در شهرهای دشت آزادگان، هویزه و حمیدیه قابل اجرا بوده و با استقبال زیادی مواجه شده است.

لازم به ذکر است، پس از سخنان سرکار خانم بیت سیاح، حجت‌الاسلام نبی زاده از رویکرد این مراکز استقبال کرده و تشکیل آن‌ها را ضروری دانست.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha