جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
طباطبایی

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان گفت: کادر درمان با ایثار و از خودگذشتگی همانند دوران دفاع مقدس که رزمندگان اسلام با دشمنان جنگیدند و جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند، عمل کردند و برای نجات جان مردم خود را به خطر انداختند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، به نقل از دفتر امام جمعه، آیت الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد، در جلسه شورای اداری استان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهارداشت: کادر درمان با ایثار و از خودگذشتگی همانند دوران دفاع مقدس که رزمندگان اسلام با دشمنان جنگیدند و جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند، عمل کردند و برای نجات جان مردم خود را به خطر انداختند.

وی با قدردانی از کادر درمان و پزشکان و پرستاران در راه مقابله با بیماری کرونا، از مردم خواست نکات بهداشتی و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک، در عزاداری‌ها و  اجتماعات مذهبی و هیات‌ها شرکت کنند.

امام جمعه اصفهان افزود: منافقین و دشمنان برای رسیدن به هدف شوم خود از هر وسیله ای استفاده می‌کنند و در این راه حتی از کشتن افراد هم پروایی نمی‌کنند و امروز آمریکا، آل سعود و سایر جنایتکاران برای رسیدن به اهداف شومشان و حفظ سلطه و حکومت خود از هر جنایت و خطایی کوتاه نمی‌آیند.

آیت الله طباطبایی نژاد با بیان اینکه دین اسلام، مسلمانان را از جنگ و خونریزی در ماه های حرام نهی کرده و آن را گناهی بزرگ می‌داند، خاطرنشان کرد: آل سعود در این ماه ها با مردم مسلمان یمن می جنگند و در طول تاریخ هم به دنبال این بودند که به هر وسیله ای به اهداف خود برسند.

مدیر حوزه علمیه اصفهان با بیان اینکه امام حسین (ع) درس‌های بزرگی به همه مسلمانان و آزادی خواهان عالم داد، تصریح کرد: حضرت اعتقاد داشتند که هدف مقدس باید با راه مقدس به دست آید و نمی‌توان هدف را با هر وسیله ای بدست آورد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha