جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
یوسفی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه روحانیون هیچ گاه خود را طلبکار نظام نمی دانند، بلکه خادم نظام، ولایت و مردم می دانند، گفت: گرچه نهاد روحانیت خودش را مدیون نظام و انقلاب می داند، ولی خانواده و فرزندان آنان باید از امکانات حداقلی برخوردار باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی، ظهر چهارشنبه پنجم مرداد در دیدار مدیر و کارکنان مرکز خدمات حوزه علمیه کاشان با تسلیت ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، به نقش روحانیون در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: روحانیون با پیشتاز بودن در تمام صحنه های انقلاب و نظام نسبت به سایر اقشار جامعه بیشترین شهید را تقدیم انقلاب کرده اند.

وی به نقش طلاب و روحانیون در مبارزه با ویروس کرونا اشاره کرد و ادامه داد: روحانیون در مبارزه با کرونا همدوش کادر درمانی و بهداشتی کشور در تغسیل فوت شدگان، رزمایش کمک مومنانه، کمک به بیماران و.... به صورت جهادی عمل کردند و به خوبی درخشیدند.

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه روحانیون و طلاب در برابر تمام زحماتی که برای نظام و انقلاب متحمل شده اند از امکانات شایسته ای برخوردار نیستند، گفت: اگر هتل ولایت در مشهد به وجود نمی آمد، هیچ مکانی برای روحانیون و طلاب زائر علی بن موسی الرضا(ع) نبود.

آیت الله سلیمانی با بیان اینکه روحانیون هیچ گاه خود را طلبکار نظام نمی دانند، بلکه خادم نظام، ولایت و مردم می دانند، افزود: گرچه نهاد روحانیت خودش را مدیون نظام وانقلاب می داند، ولی خانواده و فرزندان آنان باید از امکانات حداقلی برخوردار باشند.

 در ابتدای این دیدار، حجت الاسلام میثم یوسفی، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه کاشان با ارائه گزارشی از فعالیت ها و خدمات ارائه شده به طلاب و خانواده های آنان، گفت: پرونده ۲۲۰۰ نفر از طلاب در حال تحصیل، در مرکز خدمات فعال است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha