پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ دیدار مدیر موسسه اشراق با آیت الله اعرافی

حوزه/  امام حسین(ع) را راوی برتر زمان خودش می‌دانیم و جنگ روایت‌ها را از آن دوران می‌توان بررسی کرد. برای ما حضرت الگوی خوبی است که بتوانیم در فضای رسانه‌ای از ایشان درس بگیریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام مرتضی حاجیانی، دبیر اجرایی «هفتمین سوگواره مجازی اشراق» امروز در دیدار با آیت الله اعرافی که در دفتر مدیر حوزه های علمیه در قم برگزار شد، بابیان اینکه شخصیت سیدالشهدا(ع) فراملی و جهانی و برای تمامی انسان‌های آزاده دنیاست گفت: توانستیم سوگواره را در یک گستره ملی عرضه کنیم؛ بنا داریم برای سال‌های آینده این رویداد را در حوزه بین‌المللی نیز گسترش دهیم، چراکه شخصیت سیدالشهدا(ع) فراملی و جهانی و برای تمامی انسان‌های آزاده دنیاست.

وی افزود: هفتمین سوگواره مجازی اشراق با توجه به شرایط شیوع کووید ۱۹ در فضای مجازی از سوی معاونت فضای مجازی، هنری و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، در بخش‌های گرافیک، عکس و کلیپ، متون ادبی و ایده‌های نو و همچنین بخش کنشگران عاشورایی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام حاجیانی خاطر نشان ساخت:  امام حسین(ع) را راوی برتر زمان خودش می‌دانیم و جنگ روایت‌ها را از آن دوران می‌توان بررسی کرد.حضرت سید الشهدا(ع) برای ما الگوی خوبی است که بتوانیم در فضای رسانه‌ای از ایشان درس بگیریم.

وی گفت: رقابت تولیدکنندگان محتوای دیجیتال در بخش‌های:گرافیک، عکس، کلیپ، متون ادبی و ایده‌های نو می باشد و رصد برترین کنش‌های عاشورایی در فضای مجازی با دو محور: پاسخگویی به شبهات و روایت عقل‌های عاشق خواهد بود.

دبیر اجرایی هفتمین سوگواره مجازی اشراق در پایان گفت: هفتمین سوگواره مجازی اشراق به همت  معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم همراه با جوایز نفیس و ارزنده مادی و معنوی و حمایت از فعالان مجازی برگزار می شود و ارسال آثار از طریق سایت Soogvareh.Eshragh.ir  خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha