جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دیدار مدیرکل دیوان محاسبات لرستان با امام جمعه خرم آباد

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، کار دیوان محاسبات را مصداق امر به معروف و نهی از منکر دانست و تصریح کرد: وقتی در دیوان محاسبات از تخلفی جلوگیری شود، نهی از منکر و یاد دادن راه و روش حرکت در مسیر درست هم مصداق امربه معروف است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام و المسلمین سیداحمد رضا شاهرخی، ظهر امروز در دیدار مدیر کل دیوان محاسبات لرستان که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، گفت: امام راحل (ره) پرتوی از شجاعت در وجودشان بود که با لطف الهی و کمک مردم جمهوری اسلامی را پایه گذاری و نهادهای نظام اسلامی را یکی پس از دیگری تأسیس کردند.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: دیوان محاسبات در حقیقت یک دادگاه مالی اداری است که بر فرآیندهای هزینه بودجه ای کشور نظارت می کند و بازوی نظارتی مجلس شورای اسلامی است .

وی بیان کرد: اگر سازمان بازرسی و دیوان محاسبات در استان خوب عمل می کردند، شاهد طرح های نیمه تمام که هدر رفت بودجه کشور و پرونده های قطور تخلفات نمی بودیم، لذا برای پیشگیری از این اتفاقات باید دستگاه های نظارتی وظیفه اصلی خودشان را به درستی انجام دهند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، کار دیوان محاسبات را مصداق امر به معروف و نهی از منکر دانست و تصریح کرد: وقتی در دیوان محاسبات از تخلفی جلوگیری شود، نهی از منکر و یاد دادن راه و روش حرکت در مسیر درست هم مصداق امربه معروف است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha