سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
بانوان طلبه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با اشاره به فعالیت ۲ هزار بانوی طلبه در دیار خلیج فارس، گفت: پذیرش حوزه علمیه خواهران استان در سال جاری ۱۳ درصد افزایش یافت.

حجت الاسلام علی اکبر اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بوشهر گفت: اجرای طرح تبلیغ هوشمند، اطلاع رسانی در رسانه‌ها و فضای حقیقی، برگزاری نشست با اصحاب رسانه، مدیران مدارس علمیه و سایر ارگان‌ها از جمله عوامل موثر در افزایش میزان پذیرش حوزه علمیه خواهران استان بوشهر است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر بیان کرد: به دلیل محدودیت‌های به وجود آمده ناشی از ویروس کرونا، امکان تبلیغ چهره به چهره و حضوری در جامعه نبود و این موضوع مشکل بزرگی را در امر جذب و پذیرش ایجاد کرد، اما با بکارگیری طرح‌های جایگزین و استفاده از ظرفیت‌های طلاب و مبلغان خواهر در پذیرش، حوزه استان رشد ۱۳ درصدی در مقایسه با سال گذشته را تجربه کرد.

وی با تاکید بر ضرورت تقویت امکانات آموزشی در مدارس علمیه خواهران، افزود: تقویت تبلیغ در فضای مجازی امری مفید در زمینه رشد پذیرش بوده است.

حجت الاسلام اسماعیلی ادامه داد: ارتباط گیری مدیران و معاونان حوزه علمیه خواهران با مدیران مدارس آموزش و پرورش می‌تواند نقش موثری در جذب بانوان طلبه داشته باشد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر گفت: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا نتوانستیم بهره چندانی از منبرها ببریم و این در حالی است که منبرها می‌توانند نقش قابل توجهی در افزایش میزان پذیرش داشته باشند.

حجت الاسلام اسماعیلی، شمار طلاب حوزه علمیه خواهران در استان بوشهر را ۲ هزار نفر عنوان کرد و اظهار داشت: از این شمار یک هزار و ۳۰۰ طلبه در حال تحصیل و ۷۰۰ نفر نیز دانش آموخته هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha