جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر/ سفر معاون ارتباطات و امور حوزه‌های علمیه خواهران کشور به سمنان

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حضرت رقیه(س) برازجان گفت: در سال تحصیلی جدید گرایش داوطلبان خواهر به علوم حوزوی نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد رشد داشته است.          

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر، بگم کیان قائد، مدیر مدرسه علمیه حضرت رقیه(س) برازجان صبح امروز در نشست با معاون مدرسه  علمیه حضرت رقیه(س) در رابطه با پذیرش طلاب خواهر برازجانی در سال تحصیلی جدید، گفت: اصلی ترین هدف ما از پذیرش خواهران در حوزه های علمیه تربیت بانوان فرهیخته و با معنویت و دارای شاخصه های اصلی طلبگی برای ترویج و تبیین معارف اسلامی در جامعه است.پ

مدیر مدرسه علمیه حضرت رقیه(س) برازجان با اشاره به اینکه ارزش کار دینی هدایت مردم به سوی روشنایی و دور کردن آنان از تاریکی و تباهی است، افزود: امسال با اشاره به شرایط جامعه و محدودیت‌های تبلیغ چهره به چهره در مدارس دخترانه، فعالیت تبلیغی با کمک مبلغین در فضای مجازی صورت پذیرفت.

کیان‌قائد اظهار کرد: در سال تحصیلی جدید گرایش داوطلبان خواهر برازجانی به علوم حوزوی نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به رسالت‌های طلبگی در جامعه، بیان کرد: مدرسه علمیه خواهران برازجان با سابقه ۲۰ ساله دارای ۶۰۰ طلبه است که با هدف یاری رساندن به دین خدا و اسلام مشغول به تحصیل و انجام دادن رسالت های تبلیغ دین مبین اسلام هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha