شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حماسه دریا

حوزه/ به دلیل استقبال از دومین فراخوان شعر استانی «حماسه دریا» در استان بوشهر، مهلت ارسال اثر به دبیرخانه این فراخوان تمدید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر، به دلیل استقبال از دومین فراخوان شعر استانی «حماسه دریا»، مهلت ارسال اثر به دبیرخانه این فراخوان تمدید شد و آخرین مهلت ارسال اثر، ۲۵ شهریور ۹۹ است و اختتامیه این فراخوان در هفته دفاع مقدس برگزار می شود. 

این فراخوان به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر و با مشارکت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان بوشهر، اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر و کانون پرورش فکری کودک و نوجوان، برگزار شده است.

دفاع مقدس و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، مقاومت بین المللی اسلامی (لبنان، یمن، سوریه و عراق) امتدادی از دفاع مقدس، دفاع مقدس و جنگ نرم، مدافعین سلامت، خلیج فارس نماد اقتدار ایران اسلامی (نفتکش‌های اقتدار، دستگیری تفنگداران آمریکایی)، مدافعین حرم و جهان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شکست ابهت استکبار جهانی (نابودی پایگاه عین الاسد، شکست داعش و شکار پهباد آمریکایی توسط سپاه پاسداران) از محورهای دومین فراخوان «حماسه دریا» است.

ارسال همه قالب های شعری ادبیات فارسی مجاز است و شعرهای ارسالی می توانند با گویش بومی و یا زبان فارسی در حوزه های مختلف صنعت شعر سروده شوند. حداکثر تعداد آثار، ۳ اثر است. ولی اشعار در بخش رباعی و دوبیتی می تواند بیش تر از ۳ اثر باشد.

علاقه‌مندان به شرکت در فراخوان شعر استانی «حماسه دریا» می توانند آثار خود را به نشانی الکترونیکی artbushehr۱۰@gmail.com ارسال کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha