جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
خدری

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با بیان اینکه بی بند باری امروز محصول تفکر عمیق و نظام سرمایه داری غرب است، گفت: دشمن نظام و تحکیم خانواده را نشانه گرفته تا دختران و پسران ما نتوانند ازدواج کنند و تشکیل زندگی دهند؛ پروژه ازدواج های سفید غربی است و جریان سرمایه داری برنامه دارد تا زندگی ها را از هم بپاشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری صبح امروز در مراسم تاسوعای حسینی در شهر چغادک با تسلیت ایام ماه محرم و شهادت امام حسین(ع) و یاران باوفای این حضرت اظهار داشت:  مجالس امام حسین(ع) چراغ روشن زندگی مردم است و با وجود کرونا اما مردم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در مراسمات امام حسین(ع) حضور پیدا می کنند.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با اشاره به موضوع خانواده اهل بیتی گفت: سبک زندگی اهل بیت همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی و علت آن این است که دشمنان برنامه جدی برای از هم پاشیدن و ایجاد گسیختگی بین خانواده ها دارند و به فرموده رهبر انقلاب دشمن نه تنها دشمن ایران است بلکه دشمن بشریت است.

امام جمعه چغادک با بیان اینکه دشمنان به دنبال تسخیر عالم است گفت: انحطاط و فساد و فحشایی که امروز در جهان و بعضا متاسفانه در ایران دیده می شود مربوط به کل تاریخ گذشته نیست، شاید مربوط به 100 الی 150 سال پیش است و بر اساس مستندات حتی زنان یهودیان و مسیحی هم با حجاب بودند.

وی با بیان اینکه بی بند باری امروز محصول تفکر عمیق و نظام سرمایه داری غرب است گفت: دشمن نظام و تحکیم خانواده را نشانه گرفته تا دختران و پسران ما امروز نتوانند ازدواج کنند و تشکیل زندگی دهند؛ پروژه ازدواج های سفید غربی است و جریان سرمایه داری برنامه دارد تا زندگی ها را از هم بپاشد.

حجت الاسلام خدری ازدواج را یکی از اقسام جهاد عنوان کرد و بیان داشت: امروز یکی از اقسام جهاد این است که دختران و پسران پس از ازدواج زندگی خود را نگه دارند و این تحکیم خانواده هم از حیث عملی و هم نظری باید از هیئت ها و مساجد شروع شود و در طی این چند سال اخیر از حیث عملی کارهای خوبی صورت گرفته و بسیاری از خیرین پای کار آمدند و برای تسهیل ازدواج جهیزیه تهیه کردند اما این کافی نیست.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر تاکید کرد: روحانیون و کسانیکه تریبون دارند باید از حیث نظری سبک زندگی اهل بیت(ع) را به مردم تبیین کنند.

امام جمعه چغادک با اشاره به ویژگی حضرت عباس(ع) اظهار داشت: بصیرت یکی از بارزترین ویژگی های قمر بنی هاشم بود، او به موقع حق و باطل را می شناخت؛ حضرت ابوالفضل العباس(ع) در مقابل امام حسین(ع) با وجود اینکه دلاور و قهرمان بود اما تسلیم بود.

وی وفاداری را یکی دیگر از ویژگی های حضرت ابوالفضل العباس(ع) دانست و گفت: این حضرت تا آخرین نفس در کنار امام حسین(ع) در دفاع از حریم ولایت ایستاد و جهاد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha