جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شهیدان رجایی و باهنر

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر پرورش یافتگان مکتب عاشورا بودند، ادامه داد: دوران کوتاه مسئولیت دو دولتمرد مکتبی که الگوی موفق در مدیریت جهادی و روحیه انقلابی است، ریشه در تفکرات عاشورایی امام راحل و دغدغۀ خدمت به مردم مستضعف داشت.

حجت الاسلام مقداد یعقوبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری« حوزه » در کرمانشاه، با عرض تسلیت تاسوعای حسینی و هشتم شهریور سالروز شهادت دو دولتمرد مکتبی، اظهار داشت: هرگاه سخن از خدمت صادقانۀ دولتمردان به میان می آید، مردم فهیم و بصیر ناخود آگاه به یاد شهیدان دولت می افتند، که در حقیقت چیزی جز دغدغۀ خدمت به مردم انقلابی را در سر نداشتند.

مدیر مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب در ادامه با بیان اینکه با توجه به روحیه مکتبی و انقلابی شهیدان رجایی و باهنر که برای حراست از اصل نظام و برداشتن چهرۀ عقب ماندگی در کشور، در تلاش بودند، گفت: مخالفت و تخریب جریان نفوذ و نفاق در بدنۀ دولت با حمایت رئیس جمهور غربگرا یعنی بنی صدر، آن هم با وجود جنگ تحمیلی، در حقیقت زمینه ساز انفجار دفتر نخست وزیری بود.   

وی تصریح کرد: سالروز شهادت دو دولتمرد مکتبی؛ محبوب دل های امام و امت حزب الله؛ و مغضوب منافقین که درآتش کینه نفاق سوختند و فدیه ای شدند تا نشان راه گم نشود.

حجت الاسلام یعقوبی بیان کرد: آنچه که شهید رجایی را نسبت به سایر دولتها تا به امروز، به نماد ولایت پذیری و الگوی دولت اسلامی مبدل نموده و از آن مدیریت انقلابی، این روزها جهادی نامبرده می شود، عمل به تکلیف و خدمت صادقانه بود.

مدیر مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر پرورش یافتگان مکتب عاشورا بودند، ادامه داد: دوران کوتاه مسئولیت دو دولتمرد مکتبی ، که الگوی موفق در مدیریت جهادی و روحیه انقلابی است، ریشه در تفکرات عاشورایی امام راحل و دغدغۀ خدمت به مردم مستضعف داشت.

حجت الاسلام یعقوبی خاطر نشان کرد: نباید فراموش کرد که مهمترین علل دشمنی رئیس جمهور بنی صدر با شهید رجایی، ریشه در خبث ذاتی و مخالفت با امام راحل و خصومت با اجرای مبانی اسلام و ارزشهای انقلابی در جامعه بود.

وی در پایان گفت: آنچه که امروز می تواند به بهبود کیفیت خدمات دولتی به مردم کمک کند و شعار عملی «مرگ بر آمریکا» باشد، اجرای الگوی مدیریت شهیدان رجایی و باهنر و اقتصاد مقاومتی است، نه اینکه منتظر معجزه اقتصادی از خارج کشور باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha