پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
نشست استاندار یزد

حوزه/ نماینده ولی فقیه در یزد گفت: در تمام دنیا دیدیم که کادر درمان از کرونا فرار کرد و حاضر نبودند به بیماران خدمت کنند، ولی در ایران پرستاران و پزشکان ساعت های بیشتری سر کار می ماندند تا بتوانند به مردم خدمت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی، ظهر امروز در دیدار استاندار و معاونان استانداری، اظهار داشت: در ارتباط با مسائل فرهنگی استان باید دقت و برنامه ریزی بیشتری صورت گیرد.

وی تصریح کرد: دشمن به هر حال مبارزه با فرهنگ اسلامی ایرانی را به صورت جدی در دستور کار خود قرار داده و برای این منظور با هزینه های بسیار زیاد، اقدام به ایجاد رسانه های مختلف کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان یزد خاطرنشان کرد: گاهی اوقات هم در داخل کشور و یزد افرادی فریب خورده و یا اینکه از روی غرض دنبال روی دشمن در این حرکت های ضد فرهنگی می شوند.

آیت الله ناصری یزدی ادامه داد: روحیه خدایی و انقلابی که به وسیله حضرت امام خمینی(ره) و شهدا در ایران به وجود آمد و احیا شد، متأسفانه این روزها به شدت مورد هجمه دشمن قرار دارد و ما باید تلاش کنیم که جلوی تأثیرگذاری تهاجم دشمن را بگیریم.

امام جمعه یزد با بیان اینکه مجاهدت و ایثار کادر درمان ایران در ایام شیوع کرونا ناشی از همین فرهنگ و روحیه انقلابی و خدایی است خاطرنشان کرد: در تمام دنیا دیدیم که کادر درمان از کرونا فرار کرده و حاضر نبودند به بیماران خدمت کنند ولی در ایران پرستاران و پزشکان ساعت های بیشتری سر کار می ماندند تا بتوانند به مردم خدمت کنند.

وی افزود: این افتخار ماست که پیرو ائمه و معصومینی هستیم که هیچ کسی نمی تواند ایرادی از روی منطق به سیره آنها بگیرد و تنها دشمنان با ادعاهای کاملا باطل به دشمنی با آن بزرگواران و مکتب آنها می کنند؛ حفاظت از این مکتب هم وظیفه همه ماست و باید برای آن تلاش کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه سیستم آموزشی در ایران کاملا سطحی نگری است گفت: متأسفانه الان خروجی دانشگاه های ما به بیکاری جوانان منجر می شود در حالی که فارغ التحصیل دانشگاه ها باید به محض ورود به جامعه به عنوان کارآفرین فعالیت کرده و افراد دیگری را مشغول به فعالیت کنند.

ناصری یزدی با بیان اینکه رفع این سطحی نگری به وسیله تدین، تفکر و تعقل در سیستم آموزشی ایران امکان پذیر است خاطرنشان کرد: متأسفانه یکی از دلایلی که امروز صنایع ما با مشکل مواجه هستند، عدم وجود نوآوری و خلاقیت در فعالیت ها و اعتماد نداشتن به نیروهای داخلی و تکیه به خارج از کشور برای تأمین نیازهای کشور است.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha