شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
دیدار فرماندهان پدافند همدان با امام جمعه

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: امروز دوست و دشمن تاکید بر امنیت هوایی و زمینی کشور دارند و این یعنی در مسیر آیه «وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ» حرکت کرده‌ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، ظهر امروز در دیدار با جمعی امرا و فرماندهان پدافند همدان، ضمن تقدیر از مجاهدت‌های نیروهای نظامی کشور، با اشاره به توانایی و امنیت موجود در بین این نیروها، اظهار داشت: امروز دوست و دشمن تاکید بر امنیت هوایی و زمینی کشور دارند و این یعنی در مسیر آیه وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ حرکت کرده‌ایم.

وی افزود: علیرغم حضور جمهوری اسلامی در یکی از مناطق پر خطر از لحاظ استراتژیک، اما به برکت حضور و مجاهدت‌های جوانان این مرز و بوم دارای سطح بالایی از امنیت در کشور هستیم.

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه در دوران پهلوی اداره کشور در دستان مستشارهای آمریکایی بود و عزتی در جامعه برای ایرانیان وجود نداشت، خاطر نشان کرد: امروز دشمن به دنبال تطهیر کردن دوران پهلوی هستند اما تنها با مقایسه تاریخ معاصر آن دوره و دوره فعلی تحولات موجود نشان از امنیت و عزت جامعه اسلامی دارد.

وی با بیان اینکه آمریکایی که خود را ابر قدرت می‌داند امروز به ایران برای دخالت در امور داخلی خود اتهام می‌زند، گفت: این مطلب در کنار آنکه یک اتهام است، اما به این معنی است که نظام جمهوری اسلامی به جایی رسیده که آمریکا او را به به دخالت در امور داخلی کشورش متهم می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان تصریح کرد: قدرت اصلی کشور صرفا نظامی و یا اقتصادی نیست، بلکه تعهد و تخصص و عمل جهادی جوانانی است که با همت خود دستاوردهای عظیمی را برای کشور به ارمغان آورده‌اند.

وی با اشاره به دستاوردهای نیروهای مسلح، مطرح کرد: اگر مسئولان کشوری هم همانند نیروهای مسلح دغدغه‌مند و به صورت جهادی به فعالیت می‌پرداختند، امروز دارای شرایط اقتصادی بهتری در کشور بودیم.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی ادامه داد: با وجود آنکه نیروهای مسلح تحریم هستند و بودجه چندانی هم ندارند، اما بازهم با وجود این مسائل شاهد موفقیت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی هستیم.

وی با تاکید بر اینکه مردم باید قدردان امنیت موجود در کشور باشند، گفت: همه نیروهای مسلح ما در یک مسیر حضور دارند و اختلاف لباس و اسم‌ در اینجا مطرح نیست، بلکه برای رسیدن به هدف اصلی همچون یک خانواده، وظایف در بین اعضا تقسیم شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha