جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ دیدار معاون وزیر صمت و استاندار اصفهان با نماینده ولی فقیه در کاشان

حوزه/ معاون وزیر صمت با بیان اینکه با استخراج سنگ‌های قیمتی، علاوه بر ایجاد ۵۰۰ هزار شغل جدید، ظرفیت ملی کشور نیز افزایش پیدا می کند، گفت: خوشبختانه استان اصفهان نسب به سایر استان‌های کشور با فراگیری آموزش های لازم در استخراخ سنگ‌های قیمتی موفق عمل کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، مهندس غریب پور ظهر امروز چهارشنبه دوازدهم شریور در دیدار با آیت الله سلیمانی از ورود وزارت صمت به استخراج سنگ‌های قیمتی و نیمه‌قیمتی به دستور مقام معظم رهبری در کشور خبر داد و گفت: با توجه به اینکه سنگ های قیمتی در کشور یک ظرفیت مغفول بوده است، با استخراج آن حجم عظیمی از اشتغال در کشور خلق می شود.

وی با بیان اینکه با استخراج سنگ‌های قیمتی، علاوه بر ایجاد ۵۰۰ هزار شغل جدید، ظرفیت  ملی کشور نیز افزایش پیدا می کند، افزود: خوشبختانه استان اصفهان نسب به سایر استانهای کشور با فراگیری آموزش های لازم در استخراخ سنگ های قیمتی موفق عمل کرده است.

معاون وزیر صمت، عملیات اجرایی پروژه ۱۲ میلیون یورویی و ۳۷۰ میلیارد تومانی فولاد امیرکبیر کاشان را در راستای ۲۰ هزار میلیارد تومان پروژه های تعریف شده فولاد مبارکه اصفهان عنوان کرد و ادامه داد: سود حاصل از تولید فولاد مبارکه اصفهان را صرف توسعه فولاد امیرکبیر کاشان کرده ایم.

وی همچنین از تامین اعتبار لازم برای تکمیل زیرساخت‌های منطقه ویژه اقتصادی کاشان خبر داد و گفت: با توجه به اینکه زمینه سرمایه گذاری در توسعه منطقه ویژه اقتصادی این شهرستان وجود دارد، برای تامین آب مورد نیاز به همکاری مسئولان  شهرستان نیاز داریم.

غریب پور در پایان از تامین اعتبار از طریق صندوق بیمه برای معادن کوچک این شهرستان خبر داد و با بیان اینکه هیچ محدودیتی در اکتشاف معادن در کاشان وجود ندارد، گفت: فرمانداری ویژه و اداره صمت کاشان معادنی که نیاز مالی دارند به وزارت صمت معرفی کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha