سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
تصاویر/ دیدارنماینده ولی فقیه در کاشان با روحانیون و خانواده شهداء  بخش برزک

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کاشان، پدران و مادران شهدا را سرچشمه ارزش ها دانست و گفت: شهدا پرورش یافتگان دامن مادرانی هستند که شیر پاک آنها با اشک گریه عزای سیدالشهددا(ع) مخلوط شده است.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه در کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در کاشان، پنج شنبه 13 شهریور در دیدار با روحانیون و خانواده  معظم شهدای بخش برزک کاشان، گفت: هر دامنی نمی تواند پرورش دهنده شهید باشد.

بیشتر بخوانید:

استقبال مردم برزُک از نماینده ولی فقیه در کاشان

وی، پدران و مادران شهدا را سرچشمه ارزش ها دانست و با بیان اینکه امام راحل، خانواده های شهدا را ولی نعمت های ما می دانستند، ادامه داد: شهدا پرورش یافتگان دامن  مادرانی هستند که شیر پاک آنها با اشک گریه عزای سیدالشهددا(ع) مخلوط شده است.

امام جمعه کاشان با تقدیر از خانواده معظم شهدای بخش برزک، خطاب به آنها گفت: از شما عزیزان عاجزانه درخواست می کنم از فرزندان شهیدتان بخواهید که روز قیامت ما را شفاعت کنند.

آیت الله سلیمانی در ادامه با اشاره به تکریم سادات، گفت: احترام به سادات به دلیل اینکه ذریه حضرت زهرای مرضیه (س) هستند باید تمام قد و کامل باشد.

ببینید:

تصاویر دیدار نماینده ولی فقیه در کاشان با روحانیون و خانواده شهدا برزک

نماینده ولی فقیه در کاشان در پایان از مهمان نوازی مردم، روحانیون، امام جمعه، بخشدار، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر، مدیر، اساتید و طلاب مدرسه علمیه امام موسی کاظم(ع) بخش برزک قدردانی کرد.

 گفتنی است، از ۱۵۵ شهید والامقام بخش برزُک کاشان ۱۱ نفر آنها طلبه و روحانی بوده اند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha