چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
دومین کارگاه مهارتی ویژه رشته تفسیر تطبیقی برگزار شد

حوزه/ دومین کارگاه مهارتی "از نگرش تا نگارش طرحنامه" ویژه رشته تفسیر تطبیقی با حضور جمعی از اساتید و طلاب در پژوهشکده مطالعات تخصصی مجتمع آموزش علوم اسلامی کوثر برگزار شد.

خانم دکتر احمدی بیغش، معاون پژوهش سطح چهار مجتمع آموزش علوم اسلامی کوثر، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با اعلام این خبر، افزود: این‌ کارگاه با هدف تبیین ابعاد طرحنامه رساله های طلاب خواهر سطح چهار در دو مرحله نظری و عملیاتی و با مشارکت مرکز فقهی ائمه اطهار(علیهم السلام) قم و مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران در پژوهشکده مطالعات تخصصی کوثر برگزار گردید.

وی ابراز داشت: تبیین ابعاد طرحنامه در قالب مسئله داری، ‌مسئله یابی و مسئله نویسی، از جمله اهدافی بود که در دومین جلسه از کارگاه تخصصی «از نگرش تا نگارش پایان نامه» با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی وزارت بهداشت، با موفقیت ارائه و برگزار گردید.

معاون پژوهش سطح چهار مجتمع آموزش علوم اسلامی کوثر، با بیان این که ابعاد مختلف طرحنامه نویسی در این کارگاه با تمرکز بر رشته تفسیر تطبیقی در سطح چهار و دکتری ارائه گردید، گفت: طرحنامه نویسی رشته تفسیر تطبیقی در مرحله عملیاتی سازی به صورت مهارتی برای داوطلبان توسط حجت الاسلام و المسلمین محسن قمرزاده و سرکار خانم دکتر احمدی بیغش مطرح شد.

خانم احمدی بیغش در پایان خاطرنشان کرد: در دومین جلسه از این کارگاه، خواهران طلبه سطح چهار موفق شدند به صورت عملی و کاربردی طرحنامه های رساله خود را ارائه و با رفع اشکالات، مراحل تدوین پایان نامه های خود را به خوبی اجرا نمایند. ۳۱۳/۴۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha