پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
خانم دکتر خدیجه جلالی

حوزه/ به همت مجتمع آموزش علوم اسلامی کوثر، نشست هم اندیشی بین المللی حوراء انسیه با موضوع «فاطمه الزهرا(س)، کنشگری زن مسلمان فرهیخته در جهان معاصر» با سخنرانی اساتید برجسته و زنان فرهیخته جهان برگزار می شود.

خانم دکتر خدیجه جلالی، مدیر مجتمع آموزش علوم اسلامی کوثر، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با اعلام این خبر، گفت: به همت مجتمع آموزش علوم اسلامی کوثر، نشست هم اندیشی بین المللی حوراء انسیه با موضوع «فاطمه الزهرا(س)، کنشگری زن مسلمان فرهیخته در جهان معاصر» با سخنرانی اساتید برجسته و زنان فرهیخته جهان در تاریخ ۹۹/۱۱/۱۳ برگزار می شود.

وی با اشاره به بخش علمی این همایش بین المللی، ابراز داشت: بنا بر اعلام دبیرخانه همایش؛ علاقه مندان به حضور در بخش علمی و ارسال مقالات به این همایش می توانند در موضوعات ذیل شرکت نمایند:

محورهای اصلی همایش:

* موضوع مقالات در کنشگری علمی:

۱- مطالعات آینده پژوهشی در راستای فرهنگ فاطمی
۲- نقش زن مسلمان در تولید علم
۳- رسالت زنان فرهیخته در برابر امپریالیسم علمی

* موضوع مقالات در  کنشگری اجتماعی، سیاسی و اقتصادی:

۱- راهکارهای توانمند سازی زنان در ابعاد اجتماعی، سیاسی، اقتصادی
۲- بازنمایی الگوهای فرهنگ فاطمی در ابعاد اجتماعی، سیاسی، اقتصادی
۳- ارائه چشم انداز الگوی زن مسلمان در ابعاد اجتماعی، سیاسی، اقتصادی
۴- نقش زنان فرهیخته مسلمان در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی

* موضوع مقالات در کنشگری فرهنگی، رسانه ای:

۱- نقش بانوان فرهیخته در تقویت بنیان خانواده
۲- الگوگیری زن مسلمان از حضرت زهرا(س) در کنشگری فرهنگی و رسانه ای

مدیر مجتمع آموزش علوم اسلامی کوثر، اظهار داشت: علاقه مندان جهت دریافت شیوه نامه مقالات (فارسی، عربی، انگلیسی) می توانند به آدرس www.kosar.ac.ir/nashr مراجعه نمایند. همچنین مهلت ارسال مقالات به دبیرخانه همایش تا ۳۰ دیماه ۹۹ می باشد.

خانم جلالی در پایان با بیان اینکه مقالات برگزیده در پژوهنامه مطالعات میان رشته ای کوثر منتشر خواهد شد، گفت: علاقه مندان به شرکت در این همایش علمی و بین المللی برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با دبیرخانه همایش با شماره تلفن ۰۲۱۵۵۶۰۲۸۵۷ و یا ایمیل info@kosar.ac.ir تماس حاصل نمایند. ۳۱۳/۴۲

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha