جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدیرکل بهزیستی استان قم

حوزه/ مدیر کل بهزیستی استان قم ضمن دعوت از خیرین برای حمایت از افراد نیازمند در جامعه گفت: ۴۰ هزار نفر در بخشهای توانبخشی، حمایتی و پیشگیری تحت پوشش بهزیستی قم هستند.

دکتر مهدی پهلوانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به راه اندازی  پویش ایران همدل در کشور اظهار داشت: این پویش با شعار از همدیگر گره گشایی کنیم از عید غدیر تا پایان ماه صفر در کشور اجرا می شود و در قالب این پویش کمکهای خیرین ، مردم نوع دوست و سخاوتمند و هیاتهای مذهبی در قالب سیدهای غذایی ، اقلام کمک آموزشی و نوشت افزار، وسایل بهداشتی، درمانی و داروئی بین مراکز و مددجویان بهزیستی توزیع می شود .

وی با اشاره به برگزاری جلسات و روضه های خانگی و هیات های عزاداری تا پایان ماه صفر در استان قم افزود همه ساله مومنین معزز نذوراتی را در این مراسمات توزیع می کردند که امسال به لحاظ شرایط موجود و دستورالعمل‌های بهداشتی گاها با مشکل مواجه هستند لذا از عموم هیاتها و محبین اهل بیت عصمت و طهارت درخواست می کنیم با پیوستن به پویش ایران همدل نذورات خود را به طرف رفع نیازهای مددجویان و نیازمندان سوق دهند.

پهلوانی ابراز داشت: در حال حاضر بیش از ۴۰ هزار نفر از جمعیت استان در بخشهای توانبخشی ، حمایتی و پیشگیری تحت پوشش بهزیستی قم هستند و به علت شرایط اقتصادی با مشکلات و تنگناهای مالی و معیشتی مواجه هستند ، از طرفی سال تحصیلی جدید هم تا چند روز آینده آغاز می شود و بیشتر خانواده های تحت پوشش در زمینه تامین لوازم التحریر ، پوشاک و... با مشکل مواجه هستند و این روزها و این پویش فرصتی است مناسب که توانمندان و مردم سخاوتمند به یاری همسایگان و همشهریان نیازمند خود بشتابند .

وی تاکید کرد: مردم نوع دوست و خیرین قمی در فاصله زمانی عید سعید غدیر تا روز عاشورا و در قالب پویش ایران همدل بیش از بیست میلیارد ریال به مراکز بهزیستی استان قم کمک کردند .

وی ادامه داد: پویش ایران همدل که پیرو بیانات مقام معظم رهبری و با مشارکت کلیه نهادهای حمایتی و اجرایی مربوطه در فاصله زمانی عید سعید غدیر تا پایان ماه صفر بصورت کشوری راه اندازی شد با استقبال چشمگیر مردم نوع دوست و سخاوتمند ، هیات های عزاداری و مومنین معزز روبرو شده است.

لازم به ذکر است پویش ایران همدل در بازه زمانی از  عید سعید غدیرخم تا پایان ماه صفر  بصورت کشوری برگزار می گردد و مردم نوع دوست  وخیرین  استان می توانند کمک های خودرا به شماره کارت ۷۷۷۷-۷۷۷۷-۶۲۷۷-۶۰۷۷ و یا ازطریق شماره گیری # ۱۴* و یا  نرم افزارهای : هفت هشتاد ، آپ ،سکه ، ۷۲۴ ، همراه کارت ،ستاره یک ، کیپاد ، صاپ ، فون پی ، پات ، سیگنال  واریز ودراین پویش شرکت نمایند  و جهت ارائه کمکهای غیر نقدی؛ جیره های خشک موادغذایی و نذورات خود به کلیه مراکز و مجتمع های بهزیستی در سطح استان مراجعه و کمک های خود را با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی تقدیم نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha