جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
خدری

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان بوشهر از آغاز سال تحصیلی جدید مدارس علمیه استان بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری، پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از آغاز سال تحصیلی مدارس علمیه استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت: همزمان با سراسر کشور سال تحصیلی جدید حوزه علمیه در استان بوشهر به صورت مجازی از امروز آغاز شد.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر افزود: با توجه به شرایط منطقه و شیوع ویروس کرونا، اختیارات به مدیران مدارس واگذار شده تا با درنظر گرفتن دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با کرونا برنامه ریزی کنند که برخی از دروس حداقل یک روز در هفته به صورت حضوری برگزار شود.

وی بیان داشت: در صورت قرمز بودن وضعیت منطقه همه دروس کاملا مجازی برگزار خواهد شد؛ همچنین برنامه ریزی و اقدام لازم جهت تقویت روحیه اخلاقی طلاب و استفاده از اساتید درس اخلاق و مشاوره به صورت آنلاین و آفلاین، تاکید بر رعایت دقیق دستورالعمل های بهداشتی توسط کارکنان و کادر مدیریتی و علمی مدارس صورت گرفته شده است.

حجت الاسلام خدری گفت: فعلا دروس به صورت مجازی از پایه اول تا دهم و نیز در دو رشته تخصصی کلام و تربیت مشاور برگزار می شود و در صورت بهتر شدن اوضاع و شرایط، تصمیمات جدیدی اتخاذ خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر درباره آغاز درس خارج فقه و اصول گفت: این درس نیز با رصد اوضاع و شرایط به زودی آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه تعداد ۳۵ طلبه جدید امسال در حوزه علمیه استان جذب شده است، گفت: استان بوشهر شامل هشت مدرسه علمیه است که از این تعداد شش مدرسه بلند مدت و دو مدرسه کوتاه مدت می باشند.

انتهای پیام 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha