پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
اسماعیل پور اوقاف بوشهر

حوزه/ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر ضمن تقاضای عضویت نماینده مردم دشتستان در فراکسیون وقف مجلس شورای اسلامی، خواستار حمایت از قوانین اوقاف در مجلس شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر صبح امروز در نشست با نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی گزارشی از اجرای برنامه های اوقاف استان در حوزه های فرهنگی، قرآنی و اوقافی ارائه داد و گفت: یکی از برنامه های اجرا شده اوقاف استان در سال جاری حمایت از مستمندان و افرادی که از بیماری کرونا آسیب دیده اند بوده است.

حجت الاسلام محمدرضا اسماعیل پور افزود: در این راستا از اوایل سال جاری تاکنون بیش از ۱۲ هزار سبد معیشتی به خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا از طریق مراکز افق امامزادگان، مؤسسات خیریه، کمیته امداد، بهزیستی و همچنین حمایت از خانواده زندانیان با هماهنگی و معرفی اداره کل زندانها صورت گرفته است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر یادآور شد: به منظور حمایت از کودکان و مادران باردار سوء تغذیه طی دو مرحله در سال جاری تعداد هزار و ۲۰۰ سبد معیشتی پروتئینی بین خانواده های آنان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی توزیع شده است.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان بوشهر ضمن تقاضای عضویت نماینده مردم دشتستان در فراکسیون وقف مجلس شورای اسلامی خواستار حمایت از قوانین اوقاف در مجلس شد.

ابراهیم رضایی، نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تشکر از اقدامات و فعالیت های اوقاف استان، اوقاف را امانت دار مردم دانست و خاطرنشان کرد: تلاش جهت ارتقای جایگاه وقف از وظایف دینی و مذهبی خود می دانم و به هر طریق ممکن نسبت به احیای موقوفات اقدام خواهم کرد.
 
وی ضمن تشکر از نماینده ولی فقیه و ریاست سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در راستای احیای موقوفات کشور، اظهار داشت: ایشان از چهره های فرهیخته نظام هستند و در هر مسئولیتی بوده اند و از زمان حضورشان سبب ارتقای آن مجموعه شده اند که اکنون در سازمان اوقاف این تغییر مشاهده می شود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در پایان تأکید کرد: آماده هر گونه کمک به اوقاف در مجلس شورای اسلامی هستم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha