پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر شما / بسته‌بندی  و توزیع ماسک توسط طلاب مدرسه علمیه امام علی (ع) سلماس در ایام محرم

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: به منظور رعایت کامل پروتکل های بهداستی در مراسم‌های عزاداری دهه اول محرم، ۱۰۰ هزار ماسک و مواد ضدعفونی بین هیئات مذهبی استان بوشهر توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر صبح امروز در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت ماه محرم‌الحرام و ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان، (ع) از توزیع ۱۰۰ هزار ماسک بین هیئات مذهبی استان بوشهر در دهه اول محرم خبر داد و اظهار داشت: به همت اداره کل تبلیغات اسلامی و شورای هیئات مذهبی استان و رایزنی‌های انجام شده، بیش از ۱۰۰ هزار ماسک به منظور کمک به حفظ سلامت عزاداران حسینی بین هیئت‌های مذهبی بوشهر توزیع شد.

حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی با اشاره به استقبال خوب هیئات مذهبی استان بوشهر از ثبت‌نام در سامانه بیرق ابراز داشت: این ماسک‌ها با مدیریت شورای هیئات مذهبی و اداره کل تبلیغات اسلامی استان، بین هیئت‌های مذهبی استان بوشهر که مشخصات خود را در سامانه بیرق ثبت کرده بودند پس از مشاهده‌ی کد مجوز، به هیئات مذهبی واجد شرایط توزیع شد وهیئات مذهبی ماسک مورد نیاز خود را دریافت کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تقدیر از اهتمام هیئات مذهبی در رعایت پروتکل‌های بهداشتی در عزاداری‌های انجام شده، اضافه کرد: به فضل خداوند متعال و عنایت ویژه حضرت امام حسین(ع) تمامی نکات بهداشتی مانند زدن ماسک، رعایت فاصله‌گذاری فیزیکی و سایر موارد لازم و ضروری در مراسمات عزاداری امسال رعایت شد.

حجت‌الاسلام سروستانی ادامه داد: همچنین عزاداران با توزیع ماسک، دستکش و محلول‌های ضدعفونی در حین مراسم نذر خود را ادا کردند و عده‌ای دیگر با تهیه بسته‌های اقلام خشک غذایی و تحویل به خانواده‌های نیازمند نسبت به تحقق کمک‌های مؤمنانه و گسترش فرهنگ همدلی و احسان و انفاق در جامعه اسلامی تلاش کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha