سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
کارگاه آموزی مبلغان

حوزه/پزشک درمانگاه فامنین گفت: حفظ آرامش و دوری از استرس و اضطراب و مراقبت از خود باعث شکست ویروس کرونا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، آذر شفیعیان در کارگاه آموزشی –توجیهی با حضور مبلغان ومداحان در مدرسه علمیه الزهراء (س) فامنین با توجه به شناخت اجمالی همه از ویروس کرونا گفت :ویروس کرونا بر مردم سرتاسر جهان تاثیر گذاشته و مردم بسیاری را در گیر کرده است و غالبا علائم شایع آن تب و لرز، سردرد، سرگیجه، سرفه و گلودرد است و در برخی موارد از دست دادن حس چشایی و بویایی و در علائم غیر اختصاصی سکته های قلبی، مغزی و... همراه است.

وی با بیان علائم این ویروس گفت: مهمترین نکته حفظ آرامش و دوری از استرس و اضطراب و مراقبت از خود که باعث شکست این ویروس می شود، است، لذا شما مبلغان می توانید با انتقال این نکات، به ایجاد آرامش در بین مردم کمک شایانی داشته باشید.

پزشک درمانگاه فامنین افزود: بسیاری از مردم ممکن است علامتی نداشته و ناقل این ویروس باشند پس مراقب باشیم و در تمام اماکن و فضاهایی که حضور می یابیم، استفاده از ماسک مناسب فراموش نشود.

وی عنوان کرد: در مراسمات عزاداری و هیئت ها با رعایت پروتکل های بهداشتی و بخصوص فاصله گذاری اجتماعی می توانیم نه ناقل باشیم و نه از کسی این بیماری را دریافت کنیم.

 شفیعیان تصریح کرد: از وضعیت بهداشتی شهرستان باخبر باشیم و طبق ستاد ملی کرونا مراسمات را اجرا کنیم؛ زمانی که مقام معظم رهبری هم طبق نظر ستاد ملی کرونا عمل می کنند، ما نیز باید تابع ولایت باشیم و مراقب باشیم امام حسین (ع) و شیعیان را زیر سؤال نبریم و حافظ ارزش ها با رعایت پروتکل ها باشیم تا فردا مدیون کسی نباشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha