چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
اعلام نتایج فراخوان داستان نویسی کودکانه

حوزه/ معاون فرهنگی تبلیغی مدیریت حوزه علمیه خواهران استان همدان از اعلام نتایج مسابقه استانی داستان نویسی کودکانه با عنوان کرامت آسمانی ویژه دهه کرامت در همدان خبر داد.

مریم جان جان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان از اعلام نتایج مسابقه داستان نویسی کودکانه خبر داد و گفت: در دهه کرامت، معاونت فرهنگی تبلیغی مدیریت حوزه علمیه خواهران با همکاری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اقدام به برگزاری مسابقه داستان نویسی کودکانه با موضوع کرامت آسمانی کرد.

وی ادامه داد: برای اصلاح سبک زندگی در تمامی ابعاد، باید به سراغ فرهنگ متعالی اسلامی رفت و تلاش شود با بهره‌گیری از کلام و سیره معصومین(ع) در برابر سبک زندگی برخاسته از فرهنگ غرب، اصلاحاتی اساسی صورت پذیرد تا از گرفتاری‌های موجود که نتیجه زندگی کردن براساس سبک غلط غربی است رهایی حاصل شود.

معاون فرهنگی تبلیغی مدیریت حوزه علمیه خواهران استان همدان افزود: امام رضا(ع) و حضرت فاطمه معصومه(س) که از بزرگترین پرچمداران روبرو شدن با فرهنگ‌ها و عقاید مختلف بودند و از مناظره با آنها استقبال می‌کردند تا در جهت اصلاح آنها گامی مؤثر برداشته باشند، از بهترین الگوها در اصلاح سبک زندگی انسان‌ها محسوب می‌شوند.

وی اظهارداشت:با توجه به اینکه کودکان و نوجوانان از مهمترین سرمایه های جامعه محسوب می شوند که آینده کشور را خواهند ساخت، برنامه ریزی برای ورود به تربیت دینی این قشر بااهمیت از مهمترین برنامه های مربیان تربیتی خواهد بود و روش داستان و قصه گویی از بهترین روش های تربیتی و انتقال مفاهیم است.

خانم جان جان تصریح کرد: ۱۰ اثر از کل استان به فراخوان داستان نویسی ارسال گردید، که از مجموعه آثار ارسالی دو داستان با عنوان «سفر» از خانم آمنه مولوی و داستان «مریم و ضامن آهو» از خانم سمیرا فریادرس از مدرسه علمیه معصومیه شهرستان نهاوند حائز رتبه نخست شدند که جوایز این مسابقه اعزام این بزرگواران به مشهد مقدس بوده که مقدمات این اعزام به یاری خداوند متعال و عنایات حضرت علی بن موسی الرضا(ع) فراهم خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha