چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
بیانیه حوزه علمیه خواهران در محکومیت توهین به قرآن کریم

حوزه/ اقدام بی شرمانه به ساحت مقدس قرآن کریم و پیامبر اکرم(ص) توسط نشریه شارلی ابدو، تنها دروغ بودن شعارهای نخ نما شده مجامع غربی در زمینه آزادی و احترام به عقاید را برای چندمین بار به اثبات رساند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، مدیریت حوزه علیمه خواهران آذربایجان‌غربی، اهانت نشریه فرانسوی به پیامبر اکرم(ص) را محکم کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«یا حَسْرَةً عَلَی الْعِبادِ ما یَأْتِیهِمْ مِنْ رَسُولٍ إِلَّا کانُوا بِهِ یَسْتَهْزِؤُنَ، أَلَمْ یَرَوْا کَمْ أَهْلَکْنَا قَبْلَهُمْ مِنَ الْقُرُونِ أَنَّهُمْ إِلَیْهِمْ لَا یَرْجِعُونَ»
ای دریغ بر بندگان! که هیچ پیامبری بر آنان نیامد مگر آن که او را به استهزا گرفتند.آیا ندیدند چه بسیار طوایفی را پیش از اینها هلاک کردیم که دیگر ابدا به (دیار) اینان باز نگردند؟»

حضرت آیت‌الله‌ خامنه‌ای: گناه نابخشودنی یک نشریه فرانسوی در اهانت به حضرت رسول اعظم(ص) بار دیگر عناد و کینه‌ شرارت‌بار دستگاه‌های سیاسی و فرهنگی دنیای غرب با اسلام را آشکار ساخت.

با کلام الهی سخن آغاز کردیم، کلامی که حقانیتش چنان ترس برجان ابلیس و فرزندان دون صفتش انداخته که راهی جز توهین به پاک‌ترین نفس خلق شده را ندارند، توهین به پیامبری که پیام آور دین رحمت، آزادگی و کرامت انسان است.

این اقدام و البته حمایت مقامات کشور فرانسه از این حرکت توهین آمیز، موجی از تنفر و انزجار را در بین مسلمانان و همه موحدین جهان به وجود آورده است. اقدام بی شرمانه اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم و پیامبر اکرم توسط نشریه وقیح شارلی ابدو نه تنها دروغ بودن شعارهای نخ نما شده مجامع غربی در زمینه آزادی و احترام به عقاید را برای چندمین بار به اثبات رساند، بلکه حقیر بودن دشمن و همدستی لابی های صهیونیستی در فرانسه برای اجرای طرح به انحراف کشاندن اذهان مسلمانان از واقعیت پشت پرده جریانات غرب آسیا را رونمایی کرد.

فرانسه و همدستانش بدانند و آگاه باشند که امت مسلمان در سرتاسر گیتی با شعار الله اکبر و محمد رسول الله از هر زمان دیگری در تاریخ هوشیارتر شده اند و به یمن این بیداری اسلامی هر تحرک دشمن راهی برای گسترش بیشتر اسلام در ملل جهان و نسلهای آینده باز خواهد کرد

مدیریت حوزه علمیه خواهران استان آذربایجان غربی ضمن محکوم کردن این حرکت‌های وقیحانه و مزورانه دشمنان دین سراسر رحمت اسلام، از تمامی دولتمردان و آزادگان جهان خواستاراست تاضمن برخورد قاطعانه با چنین توهین‌هایی نسبت به تمامی ادیان،از تکرار چنین اعمالی ممانعت بوجود آورند.
وَنُریدُ أَن نَمُنَّ عَلَی الَّذینَ استُضعِفوا فِی الأَرضِ وَنَجعَلَهُم أَئِمَّةً وَنَجعَلَهُمُ الوارِثینَ.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha