جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
امام جمعه تبریز

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم از دو مرکز توزیع کمک‌های مؤمنانه در مسجد حضرت محمد رسول الله(ص) کوی دانشگاه و مسجد آیت الله دوزدوزانی محله عباسی تبریز بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز ، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در بازدید از مراکز توزیع کمک های مومنانه در تبریز گفت: این اقدام شما عزیزان رسانه ای و هیئتی جای تقدیر و تشکر دارد، برای تحقق عدالت اولین کار مبارزه با فقر است، برای همین باید مصرف گرایی و تجمل گرایی را از بین ببریم و برای این منظور نیازمند کسانی هستیم که کمک کنند و این را بر خود وظیفه دانسته و در این کار بکوشند.

وی افزود: اگر به فقرا رسیدگی کنیم فقر از جامعه ریشه کن شده و به سمت عدالت حرکت کرده ایم، از این رو باید این کمک ها به صورت محترمانه بدون منت و با حفظ کرامت و احترام به دست نیازمندان برسد. 

امام جمعه تبریز تصریح کرد: یکی از وظایف عمده اهالی رسانه این است که کمک های مؤمنانه  را به تصویر بکشند تا مجاهدت های مردم دیده شود، اینکه یک رسانه در راه جمع آوری و توزیع کمک مؤمنانه گام برداشته را به فال نیک می‌گیریم مسئولین باید قدر این مردم را بدانند و شاکر درگاه الهی باشند و در راه حل مشکلات مانند مردم قدم بردارند. 

گفتنی است، تعداد یک هزار و ۱۳۵ بسته‌ معیشتی جمعاً به ارزش ۱۴۵ میلیون تومان در قالب کمک‌های مؤمنانه در مسجد حضرت محمد رسول الله(ص) کوی دانشگاه و مسجد دوزدوزانی تبریز توزیع شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha