جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تبریز - کراپ‌شده

حوزه/ حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان مرکز تبریز از بین علاقه‌مندان به مباحث معرفتی ثبت نام می کند، معرفت جویان می توانند از طریق سایت www.hodat.ir پیش ثبت نام کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه در تبریز، حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان مرکز تبریز از بین علاقه‌مندان به مباحث معرفتی ثبت نام می کند.

همزمان با شروع سال تحصیلی جدید، حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان دانشگاه تبریز از میان دانشجویان، فارغ التحصیلان دانشگاهی و عموم علاقه‌مندان به تحصیل در دوره کوتاه مدت مجازی فهم نظام اندیشه دینی ثبت نام می‌کند. این دوره مجازی یکساله با هدف آشنایی عمیق و دقیق با نظام اندیشه دین، آموزش مهارت‌های جهاد علمی، فرهنگی و تهذیب نفس و خودسازی برگزار می‌شود.

 از امتیازات این دوره، معادل سازی با دروس معارف دانشگاه، اعطاء گواهینامه پایان دوره از طرف نهاد رهبری است که با حضور استادان مجرب حوزه و دانشگاه به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

دین‌پژوهان می‌توانند برای آشنایی هر چه بیشتر با فعالیت‌های این حوزه، امتیازات خاص حوزه، عناوین کلی دروس ارائه شده و دیگر برنامه‌های حوزه به سایت اینترنتی www.hodat.ir مراجعه و یا با شماره تلفن ۳۳۳۹۲۱۱۳-۰۴۱ (خواهران) و ۳۳۳۹۲۱۱۴-۰۴۱ (برادران) تماس بگیرند و یا به محل حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان دانشگاه تبریز واقع در دانشگاه تبریز، جنب مسجد بزرگ دانشگاه، حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان دانشگاه تبریز مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha