جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
محمدرضا برته

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا برته گفت: تاکنون هرکدام از پویش هایی که داشته ایم ملاک و معیار خوبی برای تصمیم گیری بهتر مسئولین عالی حوزه علمیه بوده اند.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا برته در نشستی با مدیر و معاونین حوزه علمیه تهران که در دفتر خبرگزاری حوزه در قم برگزار شد، به برخی فعالیت های رسانه حوزه از جمله راه اندازی پویش ها و برکات آن اشاره کرد و گفت: پویش های این رسانه تابه حال، حول ۱۲ موضوع مهم و تأثیرگذار بوده که در حال حاضر به یک فرهنگ برای طلاب حاضر در فضای مجازی تبدیل شده است.

مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه، گفت: این پویش ها با ایده ی اولیه ی تعامل و گفتگوی مسئولین حوزه با طلاب ایجاد شده اند و خوشبختانه در این امر هم توانسته اند موفقیت آمیز باشند.

حجت الاسلام والمسلمین برته عنوان داشت: تاکنون هرکدام از پویش هایی که داشته ایم، ملاک و معیار خوبی برای تصمیم گیری بهتر مسئولین عالی حوزه علمیه بوده اند.

مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه افزود: پس از تحولاتی که در مورد تدریس اتفاق افتاده است، تقاضاهایی برای همکاری با حوزه های استان های مختلف داشته ایم.

وی گفت: امیدواریم هرچه زودتر نیروهای لازم و امکانات مورد نیاز برای استقرار تیم رسانه ای حوزه در تهران تأمین شود و نسبت به راه اندازی دفتر خبرگزاری در تهران همکاری های لازم به عمل آید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha