شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
اسماعیلی

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر گفت: اینک فصل رویش و بالندگی است و طلاب خواهر می توانند با درس و مطالعه به درجات عالی علمی برسند کما اینکه طلابی موفق خواهند بود که در کنار آموزش های علمی به تهذیب و تزکیه نفس نیز بپردازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام علی اکبر اسماعیلی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر صبح امروز در مراسم آغاز سال جدید تحصیلی در مدرسه علمیه خواهران ریحانة النبی(س) اهرم، گفت: اینک فصل رویش و بالندگی است و طلاب خواهر می توانند با درس و مطالعه به درجات عالی علمی برسند کما اینکه طلابی موفق خواهند بود که در کنار آموزش های علمی به تهذیب و تزکیه نفس نیز بپردازند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر افزود: مدارس علمیه خواهران این بستر را فراهم کرده که بانوان علاقمند به علوم دینی بتوانند کسب علم و معرفت در این مکتب نمایند.

وی بیان کرد: طلبگی راه زیبایی است و حال که حضرت ولی عصر( عج) توفیق شاگردی در مکتبش را نصیبتان کرده این فرصت را غنیمت بشمارید و در محضر اساتید کسب علم و معرفت کنید.

سلیمه بابایی نیا، مدیر مدرسه علمیه ریحانه النبی اهرم نیز ضمن اشاره به آثار و برکات تحصیل در حوزه علمیه، بر تحول در همه عرصه های آموزشی، فرهنگی تبلیغی، پژوهشی و حتی تألیف کتاب درسی طبق فرمایشات مقام معظم رهبری تأکید و به طراحی افق و چشم انداز ۳۰ سال آینده حوزه های علمیه خواهران اشاره کرد.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات جهادی این مدرسه در راستای مبارزه با بیماری کرونا گفت: از جمله فعالیت های مدرسه در راستای مبارزه با ویروس منحوس کرونا، راه اندازی کارگاه ماسک در این مدرسه، حضور طلاب در کارگاه های تهیه ماسک، گان و دستکش در سطح شهر و تهیه بسته های کمک معیشتی و اهدا به قشر آسیب پذیر جامعه بوده است.

در بخش دیگری از این مراسم، رفیعی پور فرماندار شهرستان تنگستان با اشاره به نقش مهم و حیاتی مدارس علمیه خواهران در جامعه گفت: با توجه به شبهات سنگین جوانان و نوجوانان در فضای مجازی، مدارس علمیه خواهران ظرفیت خوبی برای پاسخگویی به این شبهات جوانان می باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha