پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام عباس کعبی

حوزه/عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: ما این خائنان منطقه را در فرآیند ظلم رژیم کودک کش اسرائیل شریک می دانیم، مثلث شوم غربی، عبری و عربی کانون چپاول منطقه هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه حجت الاسلام والمسلمین عباس کعبی عصر امروز در هفتمین همایش بین المللی جبهه جهانی شباب المقاومه«راهکارهای نابودی اسرائیل» که در سالن همایش های مدرسه عالی دارالشفاء برگزار شد، عنوان کرد: دشمنان در پی ایجاد ناامیدی در بین کشورها برای آزادی قدس و فلسطین هستند.

وی افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی، نور امید در میان جبهه مقاومت شعله ور گردید؛ به نظر بنده راهبرد اصلی نابودی اسرائیل، همان راهبردی الهی، نورانی، الهام بخش، ساده و هوشمندانه بنیان گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، گفت: امام خمینی(ره) می گویند که اگر هر کس یک سطل آب بریزد، اسرائیل را آب می برد، حضور در صحنه و قیام لله برای نابودی رژیم صهیونیستی راهبرد اصلی امام راحل بوده و اینک رژیم صهیونیستی بیش از هر زمان دیگری نا امن است.

حجت الاسلام والمسلمین کعبی تصریح کرد: مقاومت همزمان از چند جبهه توانایی ضربه به رژیم صهیونیستی را دارد و امروز این رژیم بیش از هر زمان دیگری ضعیف و مفلوک شده است.

وی تاکید کرد: راه خنثی کردن توطئه های آمریکا و اسرائیل، مقابله با تحریف حقایق و ایجاد بیداری اسلامی در مقابل اعداءالله است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به راهکارهای نابودی اسرائیل بیان کرد: ایمان به خدا، زنده نگه داشتن روحیه شهادت طلبی، تقویت جبهه جهانی مقاومت برای مقابله با آمریکا و اسرائیل، منتقل شدن از مرحله استراتژیک به مرحله تنبیه اسرائیل، اتحاد و هم افزایی و هماهنگی و استحکام درونی ملت های مقاومت جهت عبور از تحریم ها، مقابله با جنگ رسانه ای دشمن، بسیج ظرفیت های ملت های منطقه و امت اسلامی، اخراج نیروهای آمریکا از منطقه غرب آسیا و مقابله با توطئه های حکام منطقه به ویژه آل سعود و آل خلیفه از راه های نابودی اسرائیل است.

حجت الاسلام والمسلمین کعبی اضافه کرد: ما این خائنان منطقه را در فرآیند ظلم رژیم کودک کش اسرائیل شریک می دانیم، مثلث شوم غربی، عبری و عربی کانون چپاول منطقه هستند.

وی ابراز کرد: جبهه مقاومت به حکام منطقه اعلام خطر جدی در منطقه را بیان می کند و جبهه مقاومت هرگز در مقابل این خطرات بی تفاوت نخواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha