جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت الله سید محمد رضا مدرسی

حوزه/آحجت الاسلام والمسلمین مدرسی گفت: کشورهای حاشیه های جنوبی خلیج فارس اینچنین در گرداب ذلت و غرقاب بیچارگی غرق شدند و با یک تشر ارباب گنده خود را می بازند و تسلیم رژیم پست رژیم صهونیست می شوند و ارتباط عادی برقرار می کنند؛ آیا ذلت از این بیشترمی شود؟

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در یزد، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد رضا مدرسی، امروز در جمع مردم در شهر یزد با توصیه به تقوای الهی گفت: راه حل مشکلات داخلی و خارجی «تقوای الهی» است و یکی از آثار تقوا  بینش است.

وی دوران دفاع مقدس را یادآور شد و گفت: شهدا، رزمندگان، رهبری های امام بی نظیر و تلاش های عموم مردم در همه صحنه ها درس ها و پندهایی را برای همیشه تاریخ به یادگار گذاشته است.

امام جمعه موقت یزد ابراز کرد: شهدا با خشنودی پروردگار به لقاء پروردگار شتافتند  و آثار گرانبهایی و نعمتهای فراوانی برای ملت ما و امت ما به یادگار گذاشتند ولی آیا ما از آن نعمت ها استفاده می کنیم و یا قدر آن نعمت ها را می دانیم؟

حجت الاسلام والمسلمین مدرسی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: کشور ما مستقل، توانا و با عظمت است و پرچم استقلال و آزادی را با تمام افتخار بر سر خود بلند می کند در حالی که کشورهای حاشیه های جنوبی خلیج فارس اینچنین در گرداب ذلت و غرقاب بیچارگی غرق شدند و با یک تشر ارباب گنده خود را می بازند و تسلیم رژیم پست رژیم صهونیست می شوند و ارتباط عادی برقرار می کنند؛ آیا ذلت از این بیشترمی شود؟

وی افزود: همه کشورهای عربی می دانند کشور رژیم اشغالگر قدس بی رحم ترین موجود عالم است و حتی به نوکران خود هم رحم نمی کند در حالی که کشورهای عربی اینگونه دست بسته خود را تسلیم آنها می کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
    0 0
    ایشون مگه ایت الله نیست؟!