جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
علی کلانتری، استاندار کهگیلویه و بویراحمد

حوزه/ استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر این که سفر مقام معظم رهبری نقطه عطف پیشرفت استان بود، تصریح کرد: در زمان طاغوت از محرومیت شدیدی رنج می برد، اما به برکت پیروزی انقلاب جان تازه ای گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یاسوج، علی کلانتری، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، امروز در جلسه مسئولین استان که با حضور آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه کشور، در دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه یاسوج برگزار شد، با اشاره به عقب ماندگی ها و محرومیت های استان در زمان طاغوت، گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد در زمان طاغوت از محرومیت شدیدی رنج می برد، اما به برکت پیروزی انقلاب اسلامی جان تازه ای گرفت.

وی افزود: نقطه عطف توسعه و پیشرفت استان به سال ۷۳ و سفر مقام معظم رهبری به این استان برمی گردد و از آن زمان ریل گذاری پیشرفت  توسعه استان گذاشته شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان ساخت: در زمان دفاع مقدس نیز این استان به نسبت جمعیت بیشترین شهید را تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

کلانتری با اشاره به برخی مشکلات و کمبودها در استان کهگیلویه و بویر احمد، خاطر نشان ساخت: امروز قشر زیادی از مردم استان از لحاظ معیشتی در تنگنا هستند، اما با این همه کارهای بزرگ و مهمی در این مدت انجام پذیرفته است.

وی افزود: در حوزه آب، برق و انرژی سرمایه گذاری خوبی در استان انجام شده است، تخت های بیمارستانی در این سال های اخیر به دو برابر افزایش پیدا کرده است، در بخش مسکن، اشتغال و عرصه های دیگر نیز قدم های بلندی برداشته شده که امیدواریم با این فعالیت ها معیشت و زندگی مردم بهتر شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پایان خاطر نشان ساخت: نماینده ولی فقیه در استان محور وحدت و مایه برکت هستند و امیدواریم بتوانیم به وظایف قانونی خود عمل کنیم تا استان بیش از پیش به رشد و توسعه مادی و معنوی دست پیدا کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha