پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام داداش زاده

حوزه/ حجت الاسلام داداش زاده گفت: دفاع مقدس یه عنوان یک گنجینه جاودان باید برای نسل‌های بعدی منتقل شود و هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی است تا از ظرفیت‌ رسانه‌ها برای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب، با الگوگیری از دفاع مقدس، استفاده کنیم.

حجت الاسلام محمد داداش زاده، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، با تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، با بیان این‌که هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب و معرفی آن به جوانان است، اظهار داشت: در این برهه حساس برای حفظ ارزش‌های دفاع مقدس باید تفکر انقلاب اسلامی معرفی و بین نسل‌ها و ارزش‌های دفاع مقدس پیوند ایجاد شود، البته مهمترین راه ایجاد این پیوند، شهدا هستند و ضرورت دارد یاد و خاطره آن‌ها برای همیشه در تاریخ انقلاب حفظ شود.

وی اضافه کرد: بیانیه گام دوم انقلاب در برنامه‌های دفاع مقدس باید با استفاده حداکثری از ظرفیت رسانه‌های گروهی و فضای مجازی در جهت تبیین و تبلیغ هفته دفاع مقدس، برجسته شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی افزود: برای رسیدن به اهداف گام دوم باید از فاکتورها و الگوی دفاع مقدس استفاده کرد، زیرا دفاع، یک حرکت جاودانه در تاریخ است و البته امروز هم در حال دفاع هستیم اما نوع و شیوه‌های آن فرق کرده است، بنابراین دفاع مقدس تنها نسخه کارساز در این دوران است.

وی تصریح کرد: دفاع مقدس واقعه‌ای است که برای همیشه در تاریخ انقلاب به صورت فرهنگ جاری و ساری خواهد بود و از برکات آن می‌توان به عنوان الگویی برای آینده انقلاب خصوصا در گام دوم انقلاب "برپایی تمدن نوین اسلام" بهره‌مند شد.

حجت الاسلام داداش‌زاده با بیان این مطلب که همه بزرگ شده مکتب دفاع مقدس هستیم و رزمندگان سلحشور ما شور و شوق، ایثار و غیرت و مردانگی را در طول هشت سال دفاع مقدس به نمایش گذاشتند، بیان داشت: تاثیر دفاع مقدس بر تمامی ابعاد جامعه از جمله فرهنگ و اقتصاد باید برای همه بیان شود.

 وی گفت: همان طوری که امام راحل فرمودند "این جنگ برای ما نعمت است" و واقعیت هم همین بود، کشور ما زمانی از هر نظر به خصوص عرصه نظامی محتاج کشورهای غربی بود، ولی حالا به حول و قوه الهی و با تجربه‌ای که در جنگ تحمیلی به دست آوردیم به جایگاهی رسیده‌ایم که با وجود تهدیدات مکرر استکبار جهانی، کشتی‌های نفتکش ایران اسلامی از خلیج عدن عبور کرده و در آب‌های آزاد حرکت می‌کنند و به ونزوئلا می‌رسند و این امر نشان دهنده قدرت نظامی و بازدارندگی کشور عزیزمان ایران است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha