پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
اکبری

حوزه / همزمان با چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس، همایش «بزرگ مردان بی ادعا» و مراسم وداع با شهید مدافع حرم حیات الله اکبری، در تپه نورالشهدا راوند کاشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، همزمان با چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس، همایش «بزرگ مردان بی ادعا» و مراسم وداع با شهید مدافع حرم حیات الله اکبری، شب گذشته با سخنرانی سردار نقدی، معاون هماهنگ کننده فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،  در تپه نورالشهدا راوند کاشان، برگزار شد.

سرهنگ پاسدار کریم اکبری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان در این مراسم، با گرامی داشت دلارمردی های رزمندگان و شهدا در هشت سال دفاع مقدس، گفت: در این ایامی که دشمنان خط و نشان برایمان کشیده اند نمی دانند که امروز هم سربازان امام خامنه ای عزیز همچون ۴۰ سال گذشته تمام قد پای کار هستند.

وی، به سخنان سردار سلامی خطاب به آمریکایی ها اشاره کرد و افزود: نیروهای مسلح کشورمان پوزه دشمنان را به خاک ذلت خواهند کشاند و ترامپ را له خواهند کرد.

 برپایه این گزارش، در این مراسم پس از سخنرانی سردار نقدی و مرثیه سرایی حاج ولی الله کلامی، مراسم وداع با پیکر شهید مدافع حرم حیات الله اکبری برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha