چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
نقدی

حوزه/ معاون هماهنگ کننده فرمانده کل سپاه با تاکید بر این که آمریکایی ها باید به سزای عملشان برسند و منتظر سیلی های سنگین‌تر امت اسلامی باشند، تصریح کرد: انتقام خون حاج قاسم سلیمانی گرفته خواهد شد و آنچه که در عین الاسد اتفاق افتاد اخطار اولیه بود که ایستاده ایم و انتقام می گیریم و از خون سردار سلیمانی نمی گذریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان سردار نقدی، معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شب گذشته در همایش «بزرگ مردان بی ادعا» که به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس همراه با مراسم وداع با شهید مدافع حرم حیات الله اکبری، در تپه نورالشهدای راوند کاشان برگزار شد، شهدا را قله آرمان ها و اوج کمال انسانیت دانست و گفت: همه آرمان ها در وجود شهدا متجلی می شود .

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه شهدا مظهر قدرت انسان های آزاده هستند، افزود: مردم ایران تنها ملتی در دنیا هستند که توانسته اند ۴۱ سال مقابل ابرقدرت های جهان بایستد و به آنها سیلی بزنند و حقشان را مطالبه کنند.

وی، شهدا را تکیه گاه ملت ایران در برابر قدرت های شرقی و غربی دانست و ادامه داد: هیچ کدام از انقلاب ها در دنیا با حفظ آرمان ها و اعتقاداتشان به چهل سالگی نرسیدند، ولی ملت ایران با تکیه بر آرمانهای والای شهدا و رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری، پیام های انقلاب را به تمام جهان صادر کردند.

سردار نقدی با بیان اینکه تکیه گاه ملت ایران، بمب های اتمی، شهرهای موشکی، هزاران جنگنده پیشرفته، بمب های شیمیایی و میکروبی نبوده و نیست و گفت: تکیه گاهی  که ملت ایران را با صلابت در برابر قدرت های جهان نگه داشته است، شهدا هستند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به حماسه آفرینی ملت ایران در دوران دفاع مقدس و بعد از آن اشاره کرد و ادامه داد: نفوذی ها و رسانه های غربی تلاش کردند با خرابکاری، اخلال، کارشکنی  و جنگ روانی مردم را خسته کنند تا در مقابل نظام  قرار بگیرند، ولی این مردم تمام سختی ها و مشکلات را با صبر و بردباری تحمل کردند و دشمن را شکست دادند.

وی با تاکید بر این که اینکه ملت ایران عزم خودش را جزم کرده تا محکم و استوار در مقابل آمریکای جنایتکار و دست نشانده هایش بایستد و پرچم عدالت خواهی را در جهان بر افرازد، گفت : مرگ بر آمریکای  ملت ایران شعار اصلی معترضان و مظلومان امریکا در واشنگتن شده است.

سردار نقدی با بیان این که پیام عدالتخواهی ملت ایران در قلب آمریکا زلزله به پا کرده است، افزود: پرچم آمریکایی که ملت ایران آن را به عنوان نماد ظلم و جنایت به آتش می کشد، امروز در خیابان های پایتخت آمریکا به آتش کشیده می شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تفکر و بینش شهدا را عامل نزدیکتر شدن مرگ رژیم ظالم آمریکا اعلام کرد و گفت: شهدا کانون قدرت و بیداری مسلمانان و انسان های آزاده سراسر جهان  شده اند.

وی با بیان اینکه امروز جوانانی که آرزوی شهادت دارند بسیار بیشتر از دوران دفاع  مقدس هستند گفت: صف طولانی جوانانی که  برای رفتن به جبهه های مقاومت یمن ، سوریه وعراق التماس می کنندامریکا زمین گیر کرده است

سردار نقدی، عزتمندی انقلاب اسلامی ایران را مدیون هدایت ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری دانست و گفت: ولی فقیه زمان راه ایستادگی و مقاومت را در برابر دشمنان به ما یاد داده است و به خاطر همین قدرت است که استکبار جهانی تمام  رسانه های خود را با تیر زهرآگین دروغ، تهمت و افترا برای غارت ثروت هایمان و دور کردن از کاروان علم و فناوری به میدان آورده اند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه آرمان شهدا آزادی فلسطین بود، تصریح کرد: قسم می خوریم که فلسطین را آزاد خواهیم کرد و این سرزمین مقدس را از لوث صهیونیست ها پاک سازی خواهیم کرد.

وی  با بیان اینکه سخنان سردار سلامی در صبحگاه دو روز پیش، شعار نبود، گفت: انتقام خون حاج قاسم سلیمانی گرفته خواهد شد و آنچه که در عین الاسد اتفاق افتاد اخطار اولیه بود که ایستاده ایم و انتقام می گیریم و از خون سردار سلیمانی نمی گذریم.

سردار نقدی، در پایان با تاکید بر این که اینکه آمریکایی ها باید از منطقه بروند، گفت: آمریکایی ها باید به سزای عملشان برسند و منتظر سیلی های سنگین تر امت اسلامی  باشند و این کار را ملت ما با فرزندان برومند و شجاع محقق خواهد کرد .

برپایه این گزارش، در این مراسم پس از مرثیه سرایی حاج ولی الله کلامی، مراسم وداع با پیکر شهید مدافع حرم حیات الله اکبری برگزار شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
    0 0
    ما هم پیمان و هم قسم شده ایم خون حاج قاسم و المهندس را از ترامپ خواهیم گرفت . آن روز دیر نیست . الیس الصبح بقریب