جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
یوسف جمالی

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: ابعاد مختلف و ارزش های انقلاب اسلامی در ۸ سال دفاع مقدس تجلی پیدا می کند و امروز در مباحث اقتصادی، فرهنگی و دیگر عرصه ها می توانیم این الگوی ارزشمند را به نسل جوان عرضه کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام یوسف جمالی امروز در جمع خبرنگاران به مناسبت هفته دفاع دفاع مقدس گفت: در درجه اول باید ارزش ها و سرمایه گرانقدر ۸ سال دفاع مقدس را هم خودمان بشناسیم و هم بتوانیم به عنوان الگو معرفی کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به اینکه خون شهدا راهگشا است، افزود: یقینا ما می توانیم اصول و ارزش های انقلاب اسلامی را در سیره شهدا پیدا کنیم.

وی با بیان این که نجات اقتصاد کشور به جهاد از جنس دفاع مقدس نیاز دارد، افزود: ابعاد مختلف و ارزش های انقلاب اسلامی در ۸ سال دفاع مقدس تجلی پیدا می کند و امروز در مباحث اقتصادی، فرهنگی و دیگر عرصه ها می توانیم این الگوی ارزشمند را به نسل جوان عرضه کنیم.

حجت الاسلام جمالی اظهار کرد: افراد معدودی به دنبال کمرنگ کردن نام شهید در جامعه اسلامی هستند، چراکه می خواهند این ارزش ها کمرنگ شود، ولی الحمدلله قدرشناسی از خانواده شهدا و ایثارگر را شاهد هستیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر افزود: مردمی بودن یکی از ارزش های دفاع مقدس بود. مردم از خط مقدم جنگ تا پشت جبهه ها حضور پررنگ و فعال داشته اند و نقش آفرینی کردند.

وی خاطرنشان کرد: ما می بینیم برخی از فرماندهان در جنگ جوان بودند و توسط همین ها جنگ اداره شد و پیروز شدیم و امروز هم می توانیم عرصه های مختلف را به جوانان واگذار و اعتماد کنیم که مقام معظم رهبری نیز بر این موضوع تأکید دارند.

حجت الاسلام جمالی، مقاومت را یکی دیگر از ارزش های دفاع مقدس نام برد و بیان داشت: ما الگوی مقاومت داریم با مقاومت شهید دادیم  و در مقابل استکبار جهانی ایستادیم و خون شهدا عزیز هزینه مقاومت بود که نتیجه آن عزت و سرافزاری در دنیا شد، امروز هم می توانیم مقاومت را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر اظهار کرد: مقاومت ممکن است هزینه داشته باشد، ولی هزینه آن به مراتب از سازش با دشمن خیلی کمتر است.

امام جمعه موقت بوشهر بیان کرد: ولایتمداری و تبعیت از رهبری از دیگر ارزش های ۸ ساله دفاع مقدس است که مردم با یک اشاره امام(ره) به صحنه می آمدند و برخود تکلیف می دانستند که ایثارگری کنند و امروز هم جوانانی را می بینیم که با حرف رهبری در عرصه های مختلف حضور پیدا می کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha