دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 920079
۳۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۱
آقاحسینی

 حوزه / امام جمعه شهر محمدیه در مراسم سالگرد دفاع مقدس، گفت: رزمندگان دوران دفاع مقدس عزت و اقتدار را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند و وظیفه ماست رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندکان را پاس بداریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام آقاحسینی، امروز در مراسم سالگرد دفاع مقدس در سال نیایش اداره ارشاد محمدیه،  گفت: رزمندگان در طول دوران دفاع‌مقدس با الگو قرار دادن امام حسین(ع) و واقعه عاشورا به مبارزه با دشمن پرداختند و قیام امام حسین (ع) یک انگیزه والا برای رزمندگان در راه جهاد در جبهه حق علیه باطل بود

وی افزود: رزمندگان افتخار دارند که پیرو مکتب امام حسین (ع) هستند و با تمام وجودشان به سید و سالار شهیدان عشق می ورزند.

امام جمعه محمدیه بیان کرد:  فداکاری و شهادت برجسته‌ترین خصوصیت یاران امام حسین(ع) در عاشوراست که رزمندگان با تأسی از آن، راهی جبهه ها می‌شدند و با قطرات سرخ خون‌شان، اجازه تسلط مستکبران بر ایران نمی‌دادند

حجت الاسلام آقاحسینی اظهارکرد: رزمندگان اسلام  با رشادتهای شان در دورا ن دفاع مقدس به مردم ایران و جهانیان نشان دادند که در فرهنگ عاشورایی، تسلیم و ترس جایی ندارد و آماده بودن در صحنه مبارزه و مقابل با ناحق یک اصل اساسی به شمار می رود.  

امام جمعه محمدیه بیان کرد: نهضت عاشورا بود که به مردم ما آموخت اگرچه تعداد اندک و تجهیزات و قدرت ظاهر محدود باشد، تکلیف از دوش ما در برابر ظالم و متجاوز ساقط نیست.

حجت الاسلام آقاحسینی تصریح کرد: شهدای ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس جانانه در مقابل دشمنان این مرز و بوم مقاومت و ایستادگی کردند و سبب آرامش و امنیت امروز ایران اسلامی شده اند.  

وی ادامه داد: شهدا والامقام کشورمان با رشادت های خود معلمی برای جوانان امروز هستند، آنها به خوبی به ما آموختند که هرگز در برابر ظلم نباید تسلیم شد.

گفتنی است در پایان این مراسم از یادگاران دوران دفاع مقدس تجلیل شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha