جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تبلیغ خواهران

مدیر مدرسه علمیه بنت الرسول (س) الشتر گفت: بصیرت افزایی برای مقابله با جنگ نرم دشمنان در جامعه مهمترین رسالت خواهران بسیجی و پاسدار است .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، آرزو فلاحی نیا، امروز در جمع بیش از ۳۰ نفر از خواهران پاسدار و بسیجی استان لرستان در همایشی با عنوان «سیره تربیتی حضرت زهرا(س)»، بیان داشت: امروز مهمترین دغدغه حافظان صیانت از آموزه های اسلامی و انقلابی، بصیرت افزایی، دشمن شناسی و استکبار ستیزی است که باید برای تحقق این اهداف مهم با همت جهادی رسالت تبلیغی خود را انجام دهیم . 

وی با اشاره به اینکه خواهران پاسدار همگام با خواهران طلبه و مبلغه رسالت تبلیغی و فرهنگی خود را در اماکن مختلف و در بین بانوان انجام می دهند، خاطرنشان کرد: خواهران پاسدار ادامه دهنده رسالت حضرت زینب کبری (س) هستند و باید با تلاش و سعه صدر در راستای ترویج اهداف قیام نهضت عاشورا و مکتب امام حسین (ع) تلاش کنند.

مدیر مدرسه علمیه بنت الرسول (س) الشتر با اشاره به اینکه تبیین و ترویج سبک زندگی اسلامی در جامعه و خانواده ها از دیگر رسالت های خواهران بسیجی و مبلغه است، گفت: خواهران مبلغه اصول و مبانی تحکیم بنیان خانواده و راهکارهای ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی را تبیین و تشریح کنند. 

فلاحی نیا در پایان با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس هفته ای مغتنم برای تبلیغ و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت است، گفت: ایجاد روحیه انقلابی و نهادینه سازی فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت از دیگر رسالتی هایی است که بسیجیان و مبلغان باید برای تحقق آن در جامعه همت خود را بکار گیرند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha