جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تبریز

حوزه/ معاون فرهنگی مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) دورود از برگزاری نمایشگاه کتاب شهدا ویژه گرامیداشت هفته دفاع مقدس، در این مدرسه علمیه خبر داد.

خانم خدادادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد، با اشاره به اینکه در هفته دفاع مقدس برنامه های متعددی به همت خواهران طلبه مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) دورود با رعایت پروتکل های بعداشتی برگزار شده است، اظهار داشت: نمایشگاه کتاب شهدا با هدف معرفی آثار و وصایای شهدا در قالب کتاب از آغاز هفته دفاع مقدس تاکنون در معرض دید علاقه‌مندان گذاشته شده است.

وی اهدای بسته‌های فرهنگی با مضمون وصیت نامه شهدا، فضاسازی مدرسه با تصاویر شهدا و دستاوردهای دفاع مقدس، تجلیل از خانواده شهدا، برگزاری نشست های بصیرتی با هدف تبیین فرهنگ ایثار و شهادت را از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس در این مدرسه برشمرد.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) دورود با اشاره به اینکه برای پیشگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا بخشی از برنامه های هفته دفاع مقدس در فضای مجازی برگزار شده، یادآور شد: تهیه نشریه افلاکیان خاک نشین از جمله برنامه‌هایی است که به همت خواهران طلبه انجام می شود و مطالب این نشریه در فضای مجازی برای بانوان بارگذاری خواهد شد.

خدادادی در پایان بر نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد و گفت: باید دستاوردهای دفاع مقدس به خوبی در جامعه تبیین و تشریح و به نسل کنونی و آینده جامعه منتقل شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha