پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
معاون منابع انسانی و پشتیبانی حوزه سید مصطفی حسینی نژاد

حوزه/ در نشست هماهنگی مدیران مدارس حوزه علمیه قم از خدمات سیدمصطفی حسینی نژاد، معاون سابق منابع انسانی و پشتیبانی حوزه های علمیه تقدیر به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، نشست هماهنگی مدیران مدارس علمیه قم با حضور مدیران مدارس، مدیر امور مدارس و مراکز تخصصی حوزه قم و نیز مسئولان فناوری حوزه های علمیه و مسئولین جدید و سابق امور منابع انسانی و پشتیبانی حوزه های علمیه، عصر امروزدر سالن همایش های مدرسه علمیه معصومیه قم، برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در ابتدای این نشست به مناسبت ایام محرم مراسم روضه خوانی برگزار شد و سپس حجت الاسلام والمسلمین فرهاد عباسی ضمن تشکر از زحمات مدیران و سایر مسئولین مدارس علمیه گفت: علی رغم اینکه امکانات و بعضی حمایت ها با شیوع کرونا و در آغاز سال تحصیلی آنچنان نبوده اما مدیران و مسئولین مدارس به خوبی زحمت فراهم نمودن مقدمات پذیرش طلاب و برگزاری کلاس های حضوری و مجازی را بر دوش کشیدند.

وی افزود: با تلاش مجدّانه ی همکاران ما در بخش فناوری نرم افزار جامع و سهل الوصولی به جهت اجرای هرچه بهتر کلاس های مجازی فراهم شده است.

مهندس جواد خدیوی، مسئول فناوری حوزه های علمیه  در ادامه این نشست بیان داشت: با شیوع کرونا تا نیمه های تابستان نمی دانستیم کلاس های سال تحصیلی جدید به چه شکلی برگزار خواهند شد؛ اما در اواسط تابستان اعلام شد که به طور قطعی می بایست نرم افزاری جامع برای برگزاری کلاس ها به صورت مجازی طراحی شود و بحمدالله این نرم افزار اکنون آماده شده و در دسترس تمام مدیران، اساتید و طلاب مدارس علمیه کشور قرار دارد.

حجت الاسلام مهدی بخشیان، مدیر راهبری و خدمات واحد فناوری مرکز مدیریت حوزه های علمیه ضمن شرح بخش های مختلف نرم افزار آموزش مجازی، شیوه بارگذاری صوت دروس و نحوه حضور و غیاب کردن در بستر آن را توضیح داد.

وی سپس به پاسخگویی به سوالات مدیران در مورد چگونگی کار با این نرم افزار پرداخت.

در پایان این نشست از خدمات سیدمصطفی حسینی نژاد، معاون سابق منابع انسانی و پشتیبانی حوزه های علمیه تقدیر به عمل آمد و ابراهیم معتمدی معاون جدید این معاونت با اشاره به لزوم بهسازی بسیاری از مدارس علمیه گفت: بهسازی و ساماندهی مدارس علمیه یکی از کارهای در اولویت ما خواهد بود و در تلاشیم در طول ۶ ماه آینده امکانات اولیه ی آموزشی را برای مدارس تأمین کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha