پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ نشست هماهنگی مدیران مدارس علمیه قم با حضور مسئولان فناوری حوزه های علمیه

حوزه/ مسئول مرکز فناوری اطلاعات حوزه های علمیه گفت: به جهت برگزاری کلاس های مجازی حوزه سایتی در طول ده روز گذشته طراحی شده که از طریق سامانه ی نجاح قابل دسترسی و پاسخگوی ۲۰هزار کلاس درسی مجازی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه مهندس جواد خدیوی عصر امروز در نشست هماهنگی مدیران مدارس علمیه قم که در سالن همایش های مدرسه علمیه معصومیه برگزار شد ضمن تسلیت به مناسبت شهادت حضرت رقیه سلام الله علیها و نیز درگذشت آیت الله ممدوحی کرمانشاهی گفت: با شیوع کرونا تا نیمه های تابستان نمی دانستیم کلاس های سال تحصیلی جدید به چه شکلی خواهند بود.

وی افزود: اما در اواسط تابستان اعلام شد که به طور قطعی می بایست نرم افزاری جامع برای برگزاری کلاس ها به صورت مجازی طراحی شو د که پوشش دهنده ی فایل های درسی، کلاس های آنلاین و حضور و غیاب طلاب بوده و پاسخگوی ۲۰هزار کلاس مجازی باشد.

مهندس جواد خدیوی گفت: به جهت برگزاری کلاس های مجازی حوزه سایتی در طول ده روز گذشته طراحی شده که از طریق سامانه ی نجاح قابل دسترسی است.

وی عنوان داشت: این سایت قابلیت برگزاری کلاس ها را هم به صورت آنلاین و هم به صورت آفلاین دارد.

مدیر مرکز فناوری حوزه های علمیه خاطرنشان کرد: ما تمام تلاش خود را کردیم تا سایتی در شأن حوزه های علمیه طراحی و راه اندازی شود و آثاری که در این کلاس ها تولید می شوند حفظ شده تا با این ثبت و ضبط باز هم بعد از مدت ها قابلیت استفاده مجدد آنها فراهم باشد.

وی اظهار داشت: درخواست بنده این است که با توجه به بومی بودن این سامانه و نوپا بودن آن اساتید و مدیران مدارس با حضور در آن ما را همراهی کرده و در ارتقای آن یاری نمایند.

خدیوی در پایان، با اعلام راه ارتباطی مدیران برای ارتباط با کارشناسان مرکز فناوری اطلاعات حوزه های علمیه گفت: مدیران محترم مدارس می توانند برای بیان سؤالات و پیشنهادات خود در مورد این نرم افزار با شماره گیری  شماره تماس مرکز مدیریت حوزه های علمیه و سپس شماره های داخلی ۲۳۸ و ۲۳۳، با کارشناسان مرکز فناوری اطلاعات ارتباط برقرار نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha