جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ نشست هماهنگی مدیران مدارس علمیه قم با حضور مسئولان فناوری حوزه های علمیه، حجت السلام عباسی

حوزه/ مدیر امور مدارس و مراکز تخصصی حوزه علمیه قم گفت: در طول ایام اخیر هم افزایی مدارس علمیه بسیار ضریب موفقیت حوزه علمیه قم را نسبت به سایر مراکز علمی کشور بالا برده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه حجت الاسلام والمسلمین فرهاد عباسی عصر امروز در نشست هماهنگی مدیران مدارس علمیه قم که در سالن همایش های مدرسه علمیه معصومیه برگزار شد ضمن تسلیت به مناسبت شهادت حضرت رقیه سلام الله علیها و نیز درگذشت آیت الله ممدوحی کرمانشاهی گفت: علی رغم اینکه امکانات و بعضی حمایت ها با شیوع کرونا و در آغاز سال تحصیلی آنچنان نبوده اما مدیران و مسئولین مدارس به خوبی زحمت فراهم نمودن مقدمات پذیرش طلاب و برگزاری کلاس های حضوری و مجازی را به دوش کشیدند.

وی افزود: در طول ایام اخیر هم افزایی مدارس علمیه بسیار ضریب موفقیت حوزه علمیه قم را نسبت به سایر مراکز علمی کشور بالا برده است؛ هرچند که ما منکر کمبودها و کاستی های امکانات مدارس نیستیم.

مدیر امور مدارس و مراکز تخصصی حوزه علمیه قم گفت: با تلاش مجدّانه ی همکاران ما در بخش فناوری مرکز مدیریت حوزه های علمیه نرم افزار جامع و سهل الوصولی برای برگزاری کلاس های مجازی طراحی شده است که از طریق سامانه ی نجاح قابل استفاده برای تمام اساتید و طلاب حوزه های علمیه می باشد.

وی اظهار داشت: این نرم افزار دارای ویژگی هایی همچون قابلیت استفاده برای عموم اساتید و مدارس، امنیت اطلاعات در آن و امکان استفاده آسان می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی گفت: قطعاً اگر بخواهیم یک نرم افزار جامع و امین را نام ببریم که قدرت نظارت بر فعالیت های آموزشی مدرسه را بالا ببرد این نرم افزار یکی از بارزترین مصادیق آن خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha