پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
دیدار مادر شهید

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان هرمزگان به مناسبت هفته دفاع مقدس به منزل شهید طلبه علی یار رستمی رفت و با خانواده این شهید عزیز دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از هرمزگان، ⁦ حجت الاسلام نادر حقیقی، مدیر حوزه علمیه استان هرمزگان، همزمان با هفته دفاع مقدس، در دیدار با مادر طلبه شهید علی یار رستمی، نقش مادران شهدا را در هشت سال دفاع مقدس بی نظیر عنوان کرد و گفت: الگوی زنان در جامعه اسلامی امثال همین مادران شهدا هستند که به درستی نقش مادرانه و تربیتی خود را ایفا کرده اند و الگوی تربیتی جامعه به شمار می روند.

وی ادامه داد: شهدا به پشتوانه تربیت اسلامی و زهرایی به سمت مبارزه در میدان حق علیه باطل حرکت کردند؛ پیروز در هشت سال دفاع مقدس بدون مجاهدت های مادران رزمندگان و شادت های بانوان رزمنده در عرصه های پشتیبانی و بعضاً دفاعی امکان پذیر نبود.

مدیر حوزه علمیه هرمزگان در ادامه افزود: قطعاً در زمان کنونی که کشور  در جنگ اقتصادی و فرهنگی به سر می برد یک پای این مبارزه بانوان و مادران خانواده به عنوان قلب تپنده خانه است تا با تربیت جوانان جهادگر متناسب با آرمان های انقلاب اسلامی و فرمایشات امامین انقلاب، در گام دوم انقلاب نقش آفرینی موثری داشته باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha