چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تصویر/ همایش تجلیل از رزمندگان و ایثارگران روحانی استان هرمزگان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در هرمزگان با انتقاد از عملکرد شورای عالی فضای مجازی، گفت: امروز فضای آزاد تبادل اطلاعات در جهان مطرح است و این به ضرر ماست، زیرا هنوز محتوا و خوراک برای آن تولید نکرده ایم؛ چرا شورای عالی فضای مجازی کشور فکری به حال این معضل نمی کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندرعباس، اجتماع اساتید، طلاب و روحانیون ایثارگر و بسیجی با حضور نماینده  ولی فقیه در استان هرمزگان به مناسبت چهلمین سالگرد گرامیداشت هفته دفاع مقدس، صبح امروز در سالن آمفی تئاتر حوزه علمیه خواهران برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده در این برنامه گفت: در انقلاب دو جبهه بر روی ما باز شد، اول جبهه دفاع مقدس که درب این جبهه بعد از هشت سال بسته شد، اما جبهه دوم که جدید است و دربرابر ما گسترده شده و بیشتر جوانان هستند، جبهه فضای مجازی و سایبری است.

نماینده ولی فقیه در استان خاطر نشان کرد: در دفاع مقدس دنبال حفظ هویت انقلاب بودیم و امروز هم نیاز به این هویت در فضای سایبری داریم. امروز نیازمند سازوکار تهاجمی در مقابل دشمن و تولید محتوا هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده ادامه داد: امروز بدون اتکا به مردم نمی شود به مقابله با دشمن پرداخت و پرچمدار این حرکت مقام معظم رهبری است، زیرا دغدغه‌های ایشان نسبت به فضای مجازی تا حدی است که بیان کرده اند اگر رهبر نبودم مدیریت فضای مجازی کشور را بر عهد می گرفتم.

وی افزود: در دفاع مقدس به لحاظ سخت افزاری و تجهیزاتی در مضیقه بودیم و امروز هم در جنگ سایبری کمبود های زیادی در زیر ساخت های داخلی داریم.

امام جمعه بندرعباس گفت: امروز فضای آزاد تبادل اطلاعات در جهان مطرح است و این به ضرر ماست، زیرا هنوز محتوا و خوراک برای آن تولید نکرده ایم؛ چرا شورای عالی فضای مجازی کشور فکری به حال این معضل نمی کند.

 وی افزود: در فضای مجازی فکر و روح و جان انسان ها مورد حمله است؛ امروز می توانیم تهدیدات فضای مجازی را به فرصت تبدیل کنیم، لذا جوانان ورود کنند و با تولید محتوا خوب به زبان های مختلف، فکر و اندیشه اسلامی را ترویج دهند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده در پایان این جلسه گفت: امروز استکبار تا خانه های ما نفوذ کرده است و باید فکر اساسی کرد. رزمندگان در نوک پیکان جنگ سایبری هستند.

در پایان این جلسه از طلاب رزمنده و ایثارگر دفاع مقدس تجلیل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha