جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
استاندار همدان

حوزه/ استاندار همدان با اشاره به اینکه امروز با گذشت سال‌ها از دوران دفاع مقدس باید حافظ دستاوردهای آن دوران باشیم، گفت: آن روحیه از خود گذشتگی که در بین رزمندگان به زیباترین شکل وجود داشت و در تمام صحنه‌ها متبلور بود باید در جامعه امروز ترویج و حفظ شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، سید سعید شاهرخی استاندار همدان عصر پنجشنبه با حضور در منزل سردار مظاهر مجیدی با تقدیر از رشادت‌های این فرمانده همدانی، اظهار داشت: دفاع مقدس در کنار سختی‌ها و تلخی‌هایی که داشت اما با موهبت‌هایی نیز همراه بود.

وی با بیان اینکه خداوند را به دلیل آنکه در دوره جوانی این شرایط و دوران را درک کرده‌ام شکرگزارم، گفت: آنچه امروز از معنویت داریم، تاثیر همان فضای ارزشمند دوره دفاع مقدس است.

استاندار همدان با اشاره به اینکه امروز با گذشت سال‌ها از دوران دفاع مقدس باید حافظ دستاوردهای آن دوران باشیم، خاطرنشان کرد: آن روحیه از خود گذشتگی که در بین رزمندگان به زیباترین شکل وجود داشت و در تمام صحنه‌ها متبلور بود باید در جامعه امروز ترویج و حفظ شود.

وی افزود: حضور در این جلسه نه تنها تقدیر از سردار مجیدی و رشادت‌های ایشان است، بلکه تجلیل و بزرگداشت از تمام ویژگی‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس است.

شاهرخی با اشاره به اینکه سردار مجیدی پس از دفاع مقدس نیز منشا اثرات فراوانی است، گفت: فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) در مسائل امنیتی، اقتصادی و عمرانی در استان و خارج از استان دارای نقش ارزنده و غیر قابل جایگزینی است.

در ادامه سردار مظاهر مجیدی، فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) با تاکید بر اینکه همدان دارای نقش بی‌نظیری در دوران دفاع مقدس بود، اظهار داشت: استان همدان نمادهای بزرگی را در دوران دفاع مقدس دارا می باشد، که از جمله آن می‌توان به تشکیل اولین لشکریان بسیج به عنوان ۳ لشکر و ۵ لشکر به عنوان یک الگو و نمونه برای سپاهیان سراسر کشور به همت شهید صوفی اشاره کرد.

وی با بیان اینکه شهید همدانی الگو بسیج را در سوریه با نام وفاق الوطنی راه اندازی کرد، گفت: حضور ۲۵ گردان از استان همدان در عملیات کربلای ۵  تنها یکی از حضورهای نیروهای همدانی در دفاع مقدس است که نشان دهنده نقش مردم همدان می‌باشد.

سردار مجیدی با تقدیر از نقش و ظرفیت مردم در تشکیل بسیج، یادآور شد: این آرزوی ما است که همواره توفیق انجام وظیفه به عنوان یک سرباز در رکاب رهبر معظم انقلاب را داشته باشیم و امیدواریم در آخرت شرمنده شهدا نباشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha