جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ نشست مشترک اعضای کارگروه های تخصصی ستاد همکاررهای حوزه های علمیه و آموزش پرورش

حوزه/ نشست مشترک کار گروه های تخصصی ستاد همکاریهای حوزه علمیه و آموزش و پرورش امروز هفتم مهر ماه ۱۳۹۹ با حضور آیت الله اعرافی و نمایندگان ستادی هر دو نهاد در سالن همایش‌های مدرسه علمیه معصومیه قم برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، این نشست یک روزه با سخنرانی آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه و  علیرضا حاجیان زاده دبیر ستاد همکاریها آغاز و در ادامه اعضای کار گروه های تخصصی اولین روز کاری خود را برای رصد، پایش و نیز بررسی محورهای پیشنهادی دبیر خانه ستاد همکاریها بر مبنای برنامه پنج‌ساله همکاریها آغاز کردند.

کارگروه های تخصصی پس از بحث بررسی و مرور محور ها و نیز موافقت با  آیین نامه داخلی کار گروه ها، رؤسای کار گروه ها را به مدت دوسال انتخاب و مقرر شد طبق جدول زمان بندی مصوب، جلسات و نشست های کار گروه های تخصصی بدون وقفه برگزار و مصوبات خود را به شورای سیاستگذاری ستاد همکاریها جهت تصویب ارسال نمایند.

علیرضا حاجیان زاده با حضور در کارگروه های شش گانه ستاد همکاریها، ضمن تقدیر از وقت گذاری اعضاء، اندیشه ورزی و برنامه محوری را انتظار رؤسای عالی ستاد از این کار گروه ها دانست و گفت؛ با توجه به پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش و نیز مدیر حوزه های علمیه انتظار داریم خروجی بحث های مطرح شده بتواند بخش های مهمی از سند تحول بنیادین را محقق نماید.

گفتنی است: در ابتدای این نشست به مناسبت هفته دفاع مقدس، میهمانان وزارتی به همراه حوزویان عضو کارگروه ها، با حضور بر مزار شهدای گمنام مدفون در مدرسه علمیه معصومیه با آرمانهای امام خمینی و شهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاق نمودند.  

انتهای پیام   ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha