جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر/ توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان توسط پایگاههای جهادی حوزه های مقاومت بسیج کاشان

حوزه/ رئیس شورای جهادی ناحیه ویژه بسیج شهرستان قم از فعالیت ۱۲۰ گروه جهادی محله محور و جغرافیا محور تحت اشراف این ناحیه خبر داد.

مهرنام رحمانی پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: به همت گروه های جهادی و بسیجیان ناحیه ویژه بسیج شهرستان قم و در راستای تداوم رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه از ابتدای ماه صفر تاکنون بیش از یک هزار بسته معیشتی تهیه و میان خانواده های محروم و کم بضاعت توزیع شده است که ان شاءالله تا پایان ماه صفر این میزان به ۲ هزار بسته می رسد.

وی افزود: همچنین در راستای تأمین حداقل مایحتاج تحصیلی دانش آموزان کم بضاعت قمی، از ابتدای ماه صفر تا پایان این ماه به همت گروه های جهادی این ناحیه در مجموع حدود ۲ هزار بسته لوازم التحریر تهیه و توزیع می شود.

رئیس شورای جهادی ناحیه ویژه بسیج شهرستان قم همچنین گفت: یکی دیگر از عرصه های خدمت رسانی به خانواده های محروم در قالب رزمایش مؤمنانه، ذبح گوسفند و توزیع گوشت قربانی بوده که در این خصوص از ابتدای ماه صفر تاکنون ۵۰ رأس گوسفند ذبح شده و تا پایان این ماه ۵۰ رأس گوسفند دیگر نیز ذبح می شود.

وی اضافه کرد: همچنین در راستای کمک به پرداخت اجاره بهای منزل افراد مستند و محروم، حدود ۴۰ میلیون تومان به کمک مردم و خیرین و گروه های جهادی به جامعه هدف شناسایی شده تقدیم شده است.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha