سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
تبریز

حوزه / نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: خلق آرامش و امنیت برای شهروندان، هدیه آتش‌ نشانان در صحنه ‌های مختلف و حساس حوادث و سوانح است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، سید محمد علی آل هاشم، در دیدار با خانواده مدیرعامل سابق سازمان آتش نشانی تبریز با بیان اینکه آتش ‌نشانان، مردان آهنینی هستند که در روزهای حساس، آرامش را به شهروندان هدیه می ‌دهند، اظهار کرد: آتش‌ نشانان برای خلق آرامش و امنیت شهروندان در صحنه ‌های مختلف و حساس نقشی موثر دارند.

وی با یاد آوری اینکه مرحوم محمد قلیزاده که در حادثه خاموش کردن آتش‌سوزی بازار بزرگ تبریز نیز نقش محوری ایفا کرد، افزود: ایشان مدیر خط مقدم مبارزه با کرونا در تبریز  که خبر درگذشتان بر اثر این بیماری خیلی ناراحت کننده بود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در ادامه گفت: خدمات آتش ‌نشانان تنها به اطفاء آتش سوزی منحصر نبوده و نجات افراد محبوس از زیر آوار و آسانسورها، در تصادفات، چاه‌ ها و کانال ‌ها، مقابله با حیوانات وحشی، از دیگر وظایف آتش‌ نشانان در جامعه است.

وی که صبح امروز هم در ایستگاه مرکزی خدمات ایمنی و آتش نشانی شهرداری تبریز حضور یافته بود در دیدار جمعی از کارکنان این مجموعه  با تاکید بر ضرورت پیشگیری برای جلوگیری از بروز حوادث، اظهار کرد: آموزش شهروندان و تعیین استانداردهای ایمنی برای مجتمع‌ های مسکونی، تجاری و اداری یکی از وظایف سازمان آتش‌نشانی است که می‌ تواند با نظارت دقیق کارشناسان مجرب در این خصوص از بروز حوادث جلوگیری کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha