شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
امام جمعه تبریز

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در پی شهادت دکتر «ابوالفضل محمدعلیزاده»، پزشک اهل آذربایجان شرقی پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در پی شهادت دکتر «ابوالفضل محمدعلیزاده»، پزشک اهل آذربایجان شرقی پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

شهادت یکی دیگر از پزشکان ایثارگر و فرهیخته، مرحوم دکتر ابوالفضل محمدعلیزاده، متخصص و جراح مغز و اعصاب بیمارستان ولی‌عصر(عج) تهران بر اثر ابتلا به ویروس منحوس کرونا موجب تأسف و تأثر فراوان شد.

این پزشک متعهد و انقلابی از رزمندگان دوران دفاع مقدس و فرزند شهید و از مدافعان سلامت کشور بود و در راه پاسداری از سلامت مردم در راه خدمت به بهداشت هموطنان خود با ویروس کرونا مبارزه و در این راه جان خود را تقدیم کرد و جامعه پزشکی و مردم آذربایجان را به سوگ نشاند.

اینجانب ضمن ابراز صمیمانه‌ترین همدردی‌ها؛ ضایعه درگذشت این پزشک عزیز را به خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی و به ویژه خانواده محترم و همسر فداکار آن مرحوم سرکار خانم دکتر عزیزمحمدی تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن عزیز سفرکرده، غفران واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل مسئلت می نمایم.

گفتنی است، دکتر ابوالفضل محمدعلیزاده، جراح مغز واعصاب بیمارستان ولی‌عصر(عج) تهران بود که بر اثر ابتلا به ویروس منحوس کرونا به شهادت رسید و روز گذشته نیز پیکرش در شهرستان آذرشهر آذربایجان‌شرقی تشییع شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha