جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
امام جمعه تبریز

حوزه / نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: صحنه گردان اصلی مناقشه قره باغ، رژیم کودک کش اسرائیل است و هر دو طرف نزاع را ذیل اهداف شوم خود مدیریت می کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم در ششمین همایش ائمه جمعه آذربایجان شرقی با اشاره به درگیری های چند روز گذشته جمهوری آذربایجان و ارمنستان، با بیان اینکه دخالت سایر کشورها به این درگیری مضر است، اظهار کرد: این جنگ، باید با تدبیر و درایت دلسوزان منطقه حل و فصل شود .

امام جمعه تبریز با تاکید بر اینکه جوانان آذربایجانی باید خودشان از تمامیت ارضی و مرزهای کشور خود دفاع کنند، ادامه داد: برخی از همسایگان به بهانه ارسال کمک، گروه های تروریستی خود را نیز وارد ماجرا می کنند که خیلی خطرناک است .

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم افزود: ما مردم آذربایجان شرقی ضمن حمایت از مسلمانان جمهوری آذربایجان، با خانواده های شهدای اخیر این کشور ابراز همدردی می کنیم .

امام جمعه تبریز در ادامه با اشاره بر لزوم  پاسداشت فداکاریها و دلاورمردیهای هشت سال دفاع مقدس گفت: صدور انقلاب به دیگر کشورها، شکست ابهت دو قدرت شرقی و غرب، رشد صنایع نظامی و دفاعی، احساس ذلت سردمداران نظام های فاسد در مقابل نظام اسلامی و علاقه مردم به اسلام را از برکات این دوران است .

وی، نقش روحانیت و ائمه جمعه در دوران دفاع مقدس را مثال زدنی خواند و تاکید کرد: نقش معنوی و تربیتی ،اخلاقی و بصیرتی، آموزشی، تحلیلی، تبلیغی و ترویجی، فرماندهی و هدایت گری روحانیون در هشت سال جنگ تحمیلی نباید به فراموشی سپرده شود.

وی با اشاره به توطئه استکبار جهانی در جنگ اقتصادی و فرهنگی، افزود: دشمنان در سیاست های اخیر خود،امنیت،سلامت، معیشت ،وحدت و انتخابات سال آینده ایران را نشانه گیری کرده و مورد هدف قرار داده اند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • گوران IR ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
    0 1
    امام جمعه محترم درست فرمودند که اسرائیل پشت سر این جنگ هست که متاسفانه بعضی بدون اینکه بدانند از حکومت دست نشانده آران حمایت می کنند حکومت فاسد وضد اسلام